Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018

Σάλος από τη νέα αποκάλυψη του Tsipas Blog για τη συμμετοχή του Α.Παπανικολάου στην ιδιοκτησιακή δοµή του Posodonio-Αποκλειστικές δηλώσεις!

Όπως ήταν φυσικό και αναμενόμενο, μετά από το αποκλειστικό – βόμβα που έφερε στο φως το «Tsipas-Hlias Blog» για τον Αλέξανδρο Παπανικολάου -ΕΔΩ- ο οποίος φέρεται να συμμετέχει στο νέο ιδιοκτησιακό σχήμα του Posidonio Music Hall, ενός εκ των πιο φημισμένων νυχτερινών κέντρων της παραλιακής, στη λεωφόρο Ποσειδώνος 18, στο Ελληνικό, υπήρξε έντονη κινητικότητα στα δημοσιογραφικά γραφεία...και όχι μόνο!

Το καλλιτεχνικό ρεπορτάζ και όχι μόνο «πήρε φωτιά», με δεδομένο ότι το 2018 αναμένεται να είναι άλλη μια οριακή χρονιά , όχι μόνο για τους εμπλεκόμενους της νύχτας, αλλά και τα μιντιακά μαγαζιά, αφού η κρίση συνεχίζεται και συνεχίζει να έχει αντίκτυπο στον τομέα της διασκέδασης, οπότε η εξέλιξη αυτή φέρνει τα πάνω κάτω.

Σύμφωνα, λοιπόν, με νεότερες πληροφορίες μου, αμέσως μετά το αποκλειστικό δημοσίευμα μου, αρκετοί  "υπηρέτες" της ενημέρωσης ...προσπάθησαν να τον προσεγγίσουν, για να εξασφαλίζουν μια δήλωση του. Και, γιατί, όχι, αν έρθει, καλώς να έρθει, κάποια μορφή συνεργασίας με την ιστοσελίδα τους (κοινώς: διαφημιστικό μπανεράκι!).

Ο Αλέξανδρος, όμως, που-όπως τόνισα από το πρώτη στιγμή- απεχθάνεται- την άσκοπη και ανούσια δημοσιότητα, είπε «όχι» και… έκλεισε την πόρτα. 

Εξαίρεση από τον παραπάνω κανόνα αποτελεί το «Tsipas-Hlias Blog», στο οποίο είπε τα εξής: 

«Ηλία, στην ζωή μου γενικώς δεν διατυμπανίζω τίποτα! Όπως πολύ σωστά έγραψες, εμένα δεν μου αρέσει η δημοσιότητα και να ξέρουν οι άλλοι τι κάνω και τι όχι σε κανένα θέμα! Έτσι κινούμαι εγώ ανέκαθεν! Επί του προκειμένου, συνεχίζει με απόλυτη επιτυχία η αρμονική μου συνεργασία με τον κύριο Βασίλη Κοντόπουλο στο Posidonio. Στο οποίο προελαύνει ακάθεκτος ο Πάνος Κιάμος. Για το μέλλον, έρχονται… εκπλήξεις»!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...