Το αξίωμα είναι παλιό: όταν η Διαφήμιση κάνει παρέλαση, τα Μέσα στέκονται προσοχή και παρουσιάζουν όπλα. Αυτά συνέβαιναν πάντα, αλλά στα χρόνια της Κρίσης οι εφημερίδες, τα κανάλια, τα ραδιόφωνα και, πλέον, τα σάιτ, όχι μονό «βαράνε προσεχές» αλλά κάνουν και ρεβεράντζες. Στη μάχη «Όλα-για-τη-ρεκλάμα», τα Μέσα έχουν ρίξει τους πρωτοκλασάτους δημοσιογράφους τους, σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα και τους διευθυντές ή ιδιοκτήτες τους. Ποια δεοντολογία; Προέχουν η επιβίωση, η ζωή, οι θέσεις εργασίας,.. η ΔΟΥΛΕΙΑ.
Ο Νίκος Χατζηνικολάου παραδέχτηκε με ειλικρίνεια, από ραδιοφώνου, ότι μετέχει στο κυνήγι της διαφήμισης για όλα τα Μέσα του Real Group και αυτό, είπε, περιλαμβάνεται στις υποχρεώσεις που απορρέουν από τη δουλειά του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου