Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΟΛΟΥΣ! Εξωπραγματικές αυξήσεις στις ΤΙΜΕΣ των διοδίων για δρόμους... ΣΚΟΤΩΣΤΡΕΣ!!! Διαδώστε το και κινητοποιηθείτε!!!


Εξωπραγματικές οι αυξήσεις στις τιμές των διοδίων, σε σχέση με τις παρεχόμενες υπηρεσίες που «αγοράζουν» οι Έλληνες οδηγοί, πληρώνοντας ακόμα και για δρόμους που δεν έχει γίνει κανένα έργο... Το Newsbomb αναμένει απαντήσεις από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και τον Υπουργό κ. Μ. Χρυσοχοΐδη

Oι Έλληνες καλούνται και πληρώνουν υψηλότατο αντίτιμο διελεύσεων στις εθνικές οδούς, δίχως -σε καμία περίπτωση- οι παρεχόμενες υπηρεσίες να ανταποκρίνονται στο κόστος, σε μεγάλο βαθμό αν όχι στο σύνολό τους.

Στην Ελλάδα εφαρμόζεται η παγκόσμια πρωτοτυπία να πληρώνουμε χρόνια πριν για έργα που θα ολοκληρωθούν πολύ μετά, ευχόμαστε όχι και για κάποια που δεν θα ολοκληρωθούν ποτέ. Το δε αξιοπερίεργο της υπόθεσης είναι πως καλούμαστε να πληρώσουμε διόδια ακόμα και για έργα τα οποία δεν έχουν παραδοθεί, έργα το κόστος των οποίων έχει προβλεφθεί και καλυφθεί σε απόλυτο βαθμό από το ελληνικό δημόσιο και την όποια συμμετοχή του ιδιώτη.
Οι ελληνικές κυβερνήσεις που ξεπούλησαν έναντι πινακίου φακής τους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους στους μεγαλοεργολάβους (Έλληνες και ξένους), τους έδωσαν ταυτόχρονα το δικαίωμα να τοποθετούν παντού διόδια τα οποία μάλιστα αυξάνουν κατά το δοκούν.

Το χειρότερο όλων, το γεγονός ότι οι πολίτες πληρώνουν διόδια για δρόμους στους οποίους δεν έχει γίνει κανένα απολύτως έργο. Αντιθέτως, το μόνο που έχει γίνει είναι προχειροδουλειές και μπαλώματα, επικίνδυνες στενέψεις δρόμων και δυσδιάκριτες σημάνσεις σε σημεία που έχουν χαρακτηριστεί ως καρμανιόλες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Ε.Ο. Κορίνθου - Πατρών όπου τα πράγματα αντί για καλύτερα έγιναν χειρότερα.

Θα πρέπει επίσης να σημειώσουμε πως το ελληνικό δημόσιο κατά την παραχώρηση των έργων στον ιδιώτη προπλήρωνε μεγάλο μέρος των έργων (κάτι σαν... πανωπροίκι) σε ένδειξη καλής θέλησης, ενώ υπό φυσιολογικές συνθήκες πρέπει να πληρώνει μόνο μετά την παράδοση και εφόσον τα πάντα έχουν παραδοθεί σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στις συμβάσεις, διότι και σε αυτό το κομμάτι θα διαπιστώσετε στην πορεία ότι έχουν γίνει πράγματα και θαύματα...

Επομένως γεννάται το ερώτημα, πού πήγαν τα χρήματα του ελληνικού δημοσίου; Γιατί οι ιδιώτες δεν παρουσίασαν κανένα έργο ολοκληρωμένο; Ποιος τελικά έχει την ευθύνη για την κατάσταση αυτού του δρόμου (Ε.Ο. Αθηνών - Πατρών); Γιατί συνεχίζουμε να πληρώνουμε διόδια για έναν δρόμο «κοιμητήριο»; Και γιατί, αφού μας υποχρεώνουν και τα πληρώνουμε, δεν διατίθενται μέρη των εσόδων για την ανακούφιση οικογενειών που έχασαν μέλη τους σε τροχαία δυστυχήματα και παιδιά που έχουν μείνει ορφανά, λόγω της εγκληματικής αμέλειας του κράτους να διασφαλίσει έναν εθνικό δρόμο με προστατευτικό χώρισμα ανάμεσα στα δύο ρεύματα;


Συγκεκριμένα:

• Στη «Νέα Οδό» καταγράφηκε αύξηση στα διόδια Αφιδνών 59,52%, Καπανδριτίου 58,33%, Μαλακάσας 61,17%, Οινοφύτων 62,50%, Θηβών 55% και Τραγάνας 54,9%.
• Στον «αυτοκινητόδρομο Αιγαίου», αύξηση στα διόδια της Πελασγίας 29,63% και Μοσχοχωρίου 33,33%.
• «Ελευσίνα- Κόρινθος», στα διόδια Ελευσίνας η αύξηση είναι 31,25% και του Ισθμού 12,50%.
Εκτός των διοδίων, το δημόσιο καταβάλει άμεσο τίμημα τουλάχιστον 1,8 δισ. ευρώ, για την επανέναρξη των έργων στους τέσσερις αυτοκινητοδρόμους, ενώ οι σχετικές συμβάσεις προβλέπουν ότι εάν τα έσοδα που θα προκύψουν δεν είναι αρκετά για μεγαλοεργολάβους και τράπεζες, το Δημόσιο θα παράσχει τα έσοδά του σε βάθος 30ετίας, ύψους τουλάχιστον 8,5 δισ. ευρώ. Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνετε; Θα σας τα κάνουμε... λιανά στη συνέχεια της έρευνας, αφού είναι πολλά τα παράδοξα που συμβαίνουν...
Σημειώστε πως σε ό,τι αφορά στα 1,8 δισ. ευρώ, το ελληνικό δημόσιο θα πληρώσει άμεσα 638 εκατ. ευρώ ως αποζημίωση των κατασκευαστικών κοινοπραξιών αναλαμβάνοντας την ευθύνη για τη διακοπή των έργων, ενώ θα καταβάλει μέσω κοινοτικών πόρων επιπλέον 1,2 δισ. ευρώ για την επανεκκίνηση των έργων. Λεφτά με... ουρά, δηλαδή και όλα αυτά βάσει των συμβάσεων που υπεγράφησαν το 2007 και σύμφωνα με τις αναθεωρημένες συμβάσεις που προβλέπουν πολλαπλά προνόμια για τους παραχωρησιούχους.

Σημειώνεται ότι οι μεγαλοεργολάβοι έχουν ήδη εισπράξει εκατοντάδες εκατομμύρια ως αποζημιώσεις για καθυστέρηση της έναρξης παραχώρησης την περίοδο 2007-2008, αλλά και για διαφόρων τύπων «συμπληρωματικές συμβάσεις». Σε αυτά τα ποσά πρέπει να συνυπολογίσει κανείς και τα έσοδα από τα διόδια, αλλά και μια σειρά άλλες «διευκολύνσεις» που παρείχαν όλες οι κυβερνήσεις των προηγούμενων χρόνων, αφού θα σας αποκαλύψουμε στη διαδρομή της έρευνας ότι μαζί με τους αυτοκινητόδρομους το ελληνικό δημόσιο έκρινε σκόπιμο σε κάποιες περιπτώσεις να παραχωρεί και μεγάλες εκτάσεις που συνόρευαν με τμήματα των δρόμων.


Υπενθυμίζεται πως, βάσει των συμβάσεων, το Δημόσιο διαθέτει τα όποια μελλοντικά του έσοδα από τα διόδια για την κάλυψη εξόδων συντήρησης και λειτουργίας των δρόμων, αλλά και για την απόδοση του σταθερού συμφωνημένου κέρδους στις εταιρείες.
πηγή :athensmagazine.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...