Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Η Μαριάννα Παπαμακάριου ξεκινάει εμφανίσεις στο Sideradiko summer - Κάθε επιτυχία εύχομαι στην φίλη μου !!!


Μόλις πληροφορήθηκα για το deal που έκλεισε η πολύ καλή μου φίλη , Μαριάννα Παπαμακάριου , προκειμένου να ξεκινήσει περιορισμένο αριθμό εμφανίσεων σε πολύ γνωστό καλοκαιρινό club της Αθήνας !

Συγκεκριμένα , με αφετηρία αυτή την Κυριακή 15/6 θα σηματοδοθεί η έναρξη συνεργασίας της με το SIDERADIKO summmer , όπου σε καθημερινή βάση χτυπάει πολύ δυνατά ο παλμός της νυχτερινής διασκέδασης όλης της νεολαίας της πρωτεύουσας και όχι μόνο . Αποτελεί ένα πολύ τολμηρό εγχείρημα εκ μέρους της πολλά υποσχόμενης Κύπριας ερμηνεύτριας , η οποία δοκιμάζεται σε κάτι το εντελώς διαφορετικό από τα κλασσικά μπουζούκια που την είχαμε συνηθίσει μέχρι σήμερα . Πάντως , σε πρόσφατη επικοινωνία που είχα μαζί της , μου εκμυστηρεύτηκε πως σε καμία περίπτωση δεν την τρομάζουν τα δύσκολα και οι προκλήσεις των καιρών , αφού έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στις καλλιτεχνικές της δυνατότητες . 

Φυσικά , θα ήταν πολύ απρεπές εκ μέρους μου να μην αναφερθώ και στην καταλυτική παρουσία του Βαγγέλη Μελετζή , ο οποίος είμαι σιγουρότατος πως θα δέσει άκρως αρμονικά με την Μαριάννα .

Κάθε επιτυχία να ευχηθώ στα παιδιά , η οποία θα πρέπει να θεωρείται κάτι πολύ παραπάνω από δεδομένη !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...