Πάντα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στέκονταν σε στάση προσοχής όταν παρήλαυνε η λαίδη Ρεκλάμα. Τώρα η κρίση τα οδήγησε σε βαθιά υπόκλιση, με γωνία τόσων μοιρών ώστε να κτυπήσει το μέτωπο στο πάτωμα.
Ιδιαίτερα στο ραδιόφωνο ο παραγωγός εκπομπών αναγκάζεται πολλές φορές να ταυτιστεί με το προϊόν, να δώσει ηρωικά τη μάχη της πειθούς, να γίνει από δημοσιογράφος διαφημιστής που τα παίζει όλα προκειμένου να.. «πουλήσει».
Διαβάστε τη συνέχεια στο Zoornalistas
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου