Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018

Κέρδισε ως διαφημίστρια, έχασε ως δημοσιογράφος


Πάντα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στέκονταν σε στάση προσοχής όταν παρήλαυνε η λαίδη Ρεκλάμα. Τώρα η κρίση τα οδήγησε σε βαθιά υπόκλιση, με γωνία τόσων μοιρών ώστε να κτυπήσει το μέτωπο στο πάτωμα. 

Ιδιαίτερα στο ραδιόφωνο ο παραγωγός εκπομπών αναγκάζεται πολλές φορές να ταυτιστεί με το προϊόν, να δώσει ηρωικά τη μάχη της πειθούς, να γίνει από δημοσιογράφος διαφημιστής που τα παίζει όλα προκειμένου να..  «πουλήσει».

Διαβάστε τη συνέχεια στο Zoornalistas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...