Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Το «Tsipas Hlias blog» τους ενοχλεί γιατί δεν με κρατάει κανείς

Βλέπετε, έχω επιλέξει στον ωκεανό του διαδικτύου να ακολουθώ τις βασικές πρακτικές με τα εργαλεία που έχω στα χέρια μου. Θα μπορούσα κι εγώ να ζητώ «ανταλλάγματα» και «συμψηφισμούς». Γιατί με παίρνει και μάλιστα με περίσσεια άνεση και επιδεικτικότητα. Πιστέψτε με!

Με άλλα λόγια, έχοντας εξασφαλίσει πρώτα τις απαιτούμενες διαφημιστικές πινακίδες, να κρατήσω στο συρτάρι μου καλά φυλαγμένες πληροφορίες που σε περίπτωση δημοσιοποίησης τους, θα τσαλάκωναν, μέχρι και ανεπανόρθωτα, την δημόσια εικόνα προσώπων με κύρος, δύναμη και εξουσία. 

Αλλά να, κάποιοι που γνωρίζουν αυτόν τον νέο κόσμο της επικοινωνίας λιγουλάκι καλύτερα, μου πρότειναν άλλους δρόμους και άλλες πρακτικές. Να αρχίσω να βλέπω ότι υπάρχει και άλλος κόσμος πέραν του «νομίσματος». 

Δικαίωμα μου. Επιλογή μου, που προφανώς οφείλουν να τη σεβαστούν. Διότι αυτό που έχω αποκομίσει απ' το εργασιακό πεδίο που βρίσκομαι, με τα καλά του, τα κακά του, τα πάνω και τα κάτω του είναι πως : υπάρχουν μερικά πραγματάκια που δεν μπορεί να εξαγοραστούν. Αυτά είναι : τρόποι (τους μαθαίνεις), ηθική και αξιοπρέπεια, σεβασμό (τον κερδίζεις), χαρακτήρα (γεννιέσαι μ’ αυτόν), κοινή λογική (την αποκτάς), εμπιστοσύνη (την κερδίζεις), υπομονή (άστο καλύτερα), στυλ (άστο καλύτερα), ακεραιότητα (όχι σήμερα, ας μιλήσουμε μια άλλη μέρα για αυτήν) και αγάπη (χωρίς λόγια). Η λίστα είναι μεγάλη, αγαπημένοι μου αναγνώστες.

Στον αντίποδα, βέβαια, δεν θα μπορούσαν να λείπουν και αυτοί που κινούνται υπογείως, με σαφή πρόθεση την στοχοποίηση μου. Δηλαδή, κατά τα λεγόμενα τους, ξέρουν για ποιον δουλεύω. Όχι δεν ονοματίζουν τον ιδιοκτήτη μου. Προφανώς, όμως, ο τρόπος που το διατυμπανίζουν, όπου σταθούν και όπου βρεθούν, είναι πως κάποιος άλλος χρηματοδοτεί αυτή την δημοσιογραφική προσπάθεια , η οποία ενοχλεί αρκετούς στην «απεραντοσύνη» του διαδικτύου.

Μ' αυτά και μ' εκείνα, κοντεύουμε να ξεχάσουμε πως η κριτική προς τα κακώς καμωμένα, όπως και σε όλους όσοι ασκούν εξουσία, μεταξύ άλλων, συμπεριλαμβάνεται στο ρόλο των ΜΜΕ και των δημοσιογράφων.

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να κριτικάρει και η κριτική είναι σεβαστή. Μόνο οι ηλίθιοι φοβούνται την κριτική.

Μάλλον έχουν ξεχάσει ότι υπάρχει κόσμος που προσπαθεί να βγάλει τίμια το ψωμάκι του. Οπότε, για λογαριασμό του περιεχομένου των αναρτήσεων, τόσο του προσωπικού μου blog, το «Tsipas Hlias blog» , όσο και το «PatraGossip», θα κλείσω με ένα ευχαριστώ για τη διαφήμιση ! Είναι αλήθεια ότι η δυσφήμηση είναι η καλύτερη διαφήμιση. Αρκεί να γράφουν σωστά το όνομα μου!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...