Επειδή, όμως, είχε το μέγα προσόν να κάνει όνειρα μεγάλα και προικισμένος με ικανότητες επιχειρηματία για χοντρές μπίζνες, κατάφερε από νεαρή ηλικία να εξελιχθεί σε ολιγάρχη στο χώρο της νύχτας. Σε μια πολύ ανταγωνιστική και απαιτητική αγορά, με αρκετές διαφορετικές προσεγγίσεις, όπου καταλάμβαναν θέσεις μάχης και επιρροής οι πλέον αδίστακτοι αυτοδημιούργητοι, γνήσιου μαφιόζικου τύπου.
Ο Κώστας Μπερτάκης είναι ο απαρατήρητος παίκτης, ο μετέπειτα χοντροπαίκτης. Ξεκίνησε αρχικά με τον Βασίλη Καρρά, μετέπειτα συνέχισε με Πάολα-Παντελίδη και σήμερα εφαρμόζει το ίδιο ακριβώς πλάνο στον Αργυρό. Είναι αυτός που , πιο γρήγορα από οποιονδήποτε άλλον, κατάφερε να γίνει το μεγάλο κεφάλι στον «χάρτη» της νύχτας. Ότι πιάνει στα χέρια του, ο εντελώς άπειρος και άμαθος από μεγάλες παραστάσεις όταν οι ανταγωνιστές του μεσουρανούσαν, σήμερα γίνεται χρυσός. Και η ιστορία που γράφει είναι με μεγάλα, χρυσά γράμματα.
Έτσι είναι. Ο Κώστας Μπερτάκης δεν είναι της πλάκας «μπίζνεσμαν» εκδοχής ελληνικής. Από τότε που ανέλαβε την ευθύνη της επαγγελματικής εξέλιξης του Κωνσταντίνου , αυτός κοιτάει στα μάτια τον Αντώνη Ρέμο, τον Νίκο Βέρτη, τον Νίκο Οικονομόπουλο και όποιον άλλο.
Όχι, ότι, στις αράδες αυτές, έχουμε διάθεση να μειωθεί η αξία και η ικανότητα των προηγούμενων βημάτων του. Κάθε άλλο. Αξιόλογος ερμηνευτής, με περίσσιο ταλέντο και ωριμότητα, ήταν ήδη δυναμικός και εύρωστος. Δεν τον ανέλαβε από το μηδέν. Όπως επιτυχημένα έπραξε με τον αείμνηστο Παντελή Παντελίδη.
Όμως στην αξιολόγηση του «Tsipas-Hlias blog», η απόλυτη απογείωση, η «εκτόξευση», η τοποθέτηση στην κορυφή της πυραμίδας, ήρθε όταν τον πρώτο λόγο για κάθε τι που τον αφορά, ως προς τα εργασιακό σκέλος ,μεταβιβάστηκε στον Μπερτάκη. Στο μεγάλο πορτοφόλι, σε αυτόν που σπρώχνει τα πολλά λεφτά, στον μπίζνεσμαν, στον επενδυτή. Όχι απλά στον μαγαζάτορα που τον φιλοξενεί στο χώρο του.
Όμως στην αξιολόγηση του «Tsipas-Hlias blog», η απόλυτη απογείωση, η «εκτόξευση», η τοποθέτηση στην κορυφή της πυραμίδας, ήρθε όταν τον πρώτο λόγο για κάθε τι που τον αφορά, ως προς τα εργασιακό σκέλος ,μεταβιβάστηκε στον Μπερτάκη. Στο μεγάλο πορτοφόλι, σε αυτόν που σπρώχνει τα πολλά λεφτά, στον μπίζνεσμαν, στον επενδυτή. Όχι απλά στον μαγαζάτορα που τον φιλοξενεί στο χώρο του.
Αυτός, το αφεντικό, ορίζει την απόσταση των βημάτων που θα διανύσει. Και αν κρίνουμε το που ήταν και που έχει φτάσει, ο οποίος από ένας πολύ καλός τραγουδιστής, έγινε πρωταγωνιστής της Α κατηγορίας, πρωτοκλασάτη φίρμα, συμπεραίνουμε πως το αποτέλεσμα έχει ονοματεπώνυμο. Είναι έργο ενός «απόλυτα αυτοδημιούργητου», που βλέπει τη ζωή σαν ένα ρίσκο, επιχειρηματία, του 39 χρόνου Κώστα Μπερτάκη, η φήμη του οποίου είχε εξαπλωθεί σε όλα τα γνωστά κοσμικά στέκια των Αθηνών ..και όχι μόνο.
Ευκαιρία βρήκα την είδηση , που έγινε γνωστή μέσα από δημοσιεύσεις που έκαναν η δισκογραφική του εταιρεία, αλλά και ο ίδιος ο Κωνσταντίνος Αργυρός στα social media, ότι ταξίδεψε στην Βουδαπέστη για τα γυρίσματα του βιντεοκλιπ του κομματιού “Τι να το κάνω, που έχει ήδη ξεπεράσει τις 10.00.000 προβολές, να μιλήσω για το τι πραγματικά συμβαίνει στο παρασκήνιο. Ένας λόγος παραπάνω είναι ότι σήμερα ο κόσμος αισθάνεται την ανάγκη να γνωρίζει τι πράγματι συμβαίνει πίσω από τις κουρτίνες. Εύκολα, άδικα ίσως, με ένστικτο που λένε ή όχι , βγάζει το δικό του συμπέρασμα. Και η μάζα πάντα βολεύεται με το εύκολο συμπέρασμα.
Ευκαιρία βρήκα την είδηση , που έγινε γνωστή μέσα από δημοσιεύσεις που έκαναν η δισκογραφική του εταιρεία, αλλά και ο ίδιος ο Κωνσταντίνος Αργυρός στα social media, ότι ταξίδεψε στην Βουδαπέστη για τα γυρίσματα του βιντεοκλιπ του κομματιού “Τι να το κάνω, που έχει ήδη ξεπεράσει τις 10.00.000 προβολές, να μιλήσω για το τι πραγματικά συμβαίνει στο παρασκήνιο. Ένας λόγος παραπάνω είναι ότι σήμερα ο κόσμος αισθάνεται την ανάγκη να γνωρίζει τι πράγματι συμβαίνει πίσω από τις κουρτίνες. Εύκολα, άδικα ίσως, με ένστικτο που λένε ή όχι , βγάζει το δικό του συμπέρασμα. Και η μάζα πάντα βολεύεται με το εύκολο συμπέρασμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου