Το γεγονός ότι ο Αιγύπτιος Αλί Μοχάμεντ Χαμπντούν ήρθε στο Αίγιο με διθυραμβικές τυμπανοκρουσίες, αυτό δεν σημαίνει κάτι. Ούτε σημαίνει κάτι επί της ουσίας τα όσα εξήγγειλε, σχετικά με τη διαδικασία της αγοραπωλησίας.
Το πρώτο πραγματικό βήμα για να αλλάξει ιδιοκτήτη η ΠΑΕ Παναιγιάλειος είναι να διαπιστωθεί πόσο χρεωμένο είναι το μαγαζί. Αυτό θα γίνει γνωστό μετά από κάποιες εβδομάδες. Μετά θα τα ξαναπούνε οι δύο πλευρές. Τελικά, πόσα λεφτά θα διαθέσει ο «Φαραώ» της Αχαΐας, για να πάρει στα χέρια του το μαγαζί.
Το πρώτο πραγματικό βήμα για να αλλάξει ιδιοκτήτη η ΠΑΕ Παναιγιάλειος είναι να διαπιστωθεί πόσο χρεωμένο είναι το μαγαζί. Αυτό θα γίνει γνωστό μετά από κάποιες εβδομάδες. Μετά θα τα ξαναπούνε οι δύο πλευρές. Τελικά, πόσα λεφτά θα διαθέσει ο «Φαραώ» της Αχαΐας, για να πάρει στα χέρια του το μαγαζί.
Αντιληπτό το γιατί οι γείτονες θέλουν να τους εξαγοράσει , αν πράγματι θέλουν όπως ο ίδιοι δείχνουν δημόσια. Διότι τον Παναιγιάλειο δεν τον παίρνει άλλο. Υπό τις υπάρχουσες συνθήκες, είναι αδύνατον να συνεχίσει τη διαδρομή έτσι.
Δεν αποκλείεται ο Αιγύπτιος να συνεχίσει τα παιχνίδια του. Είχε καταγγείλει ότι οπαδοί της Παναχαϊκής έκλεψαν εισιτήρια αξίας 3.500 ευρώ στο μεταξύ τους ματς.
Με πρόσχημα την απίστευτη δικαιολογία αυτή, άφησε απλήρωτους τους παίκτες του ...πασχαλιάτικα.. Κατά τα άλλα, πάντως, εμφανίζεται ότι θέλει να «σπρώξει» ένα σωρό λεφτά στην ΠΑΕ. Και για άλλες επενδύσεις στην περιοχή γενικότερα.
Αλήθεια, εχετε αναρωτηθεί ποτέ τον λόγο που ο Αιγύπτιος επιθυμεί να αγοράσει τον Παναιγιάλειο; Είναι από κούνια Αιγιώτης; Για να πάρει τέτοιο ρίσκο; Μήπως για να εξυγιάνει το ελληνικό ποδόσφαιρο, όπως οι υπόλοιποι οικονομικοί κολοσσοί που διεισδύουν στην ποδοσφαιρική βιομηχανία; Τι απ’ όλα;
Δεν είναι φρόνιμο να ενθουσιάζεται κανείς για την… αλλαγή (;) στον Παναιγιάλειο, όταν δεν γνωρίζουμε τις σκέψεις, τις προθέσεις του Αιγύπτιου. Και τον ίδιον ως άνθρωπο. Δεν βγήκε σε καλό επειδή καταψηφίστηκε ο πρωθυπουργός που δεν γουστάρουμε. Ναι, στον ξένο επενδυτή, διότι γνωρίζουμε την αξιοπιστία του και την επιχειρηματική του δεινότητα. Ποτέ «Ναι» σε κάποιον άγνωστο επειδή δεν αντέχουμε άλλο στην μιζέρια και την κατήφεια.
Διαβάστε ακόμα:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου