Τετάρτη 30 Μαΐου 2018

ΜΥΚΟΝΟΣ, Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ


Αποτέλεσμα εικόνας για Billy Zane ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ
Billy Zane, o σπουδαίος χολιγουντιανός ηθοποιός, ο οποίος έγινε γνωστός μέσα από τον ρόλο του “κακού” στον Τιτανικό, βρίσκεται τις τελευταίες μέρες στην Μύκονο και απολαμβάνει χαλαρές στιγμές, κάνοντας τις βουτιές του και βλέποντας καλούς του φίλους. 

Θα ήταν έκπληξη για έναν big star, μάλιστα όταν ανήκει στη φυλή του Rich and Famous, να επιλέξει την Ελλάδα για τις διακοπές του και να σνομπάρει τον απόλυτο προορισμό, την Μύκονο. Και να απογοητεύσει τους paparazzi.

Στην Ελλάδα υπάρχει και η Ακρόπολη. Δεν σχολιάζω τον διάσημο ηθοποιό με ελληνικές ρίζες . Τι με περάσατε, ρε; Δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Γιατί ένας celebrity, όπως είναι ο  Billy Zane, πήγε εκεί και δεν πήγε αλλού. Στο φινάλε ο άνθρωπος επισκέφθηκε την Ακρόπολη της Ελλάδας του σήμερα, κι αυτή είναι η Μύκονος.

Ωραίο νησί είναι η Μύκονος, που χρωστάει τη φήμη της επειδή έχει εξελιχθεί σε κέντρο ενός άλλου πολιτισμού, glamorous και extreme, καμία σχέση μ'ό,τι αντιπροσωπεύει το μακράν Νο1 μνημείο του αρχαίου κόσμου, η Ακρόπολη. Εάν, όμως, ήμουν εγώ ο  Billy Zane και μου την έσπαγε κάποιος, Καλά ήρθες στην Ελλάδα και δεν πήγες μία βόλτα στην Ακρόπολη, θα του έλεγα το εξής,,,

-Μετά τους Έλληνες! Θα περιμένω να επισκεφθούν τον ιερό Βράχο τουλάχιστον το 10% των Ελλήνων και στο επόμενο γαμήλιο ταξίδι μου θα ανέβω κι εγώ στην Ακρόπολη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...