Πέμπτη 3 Μαΐου 2018

ΤΟ «ΦΑΡΜΑΚΙ» ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΚΑΤΑ ΤΣΙΠΡΑ



Δεν έχει ξαναγίνει. Με δημόσια προσωπική του δήλωση ο Βαγγέλης Μαρινάκης υποστηρίζει:
- Έχω βοηθήσει τον Τσίπρα, με τον οποίο έχω συναντηθεί πολλές φορές.

- Δεν έχω βοηθήσει τον Μητσοτάκη, με τον οποίο δεν έχω καμία σχέση.
Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού, λοιπόν, τον οποίον έχει βάλει στο σημάδι το σύστημα Σύριζα, βγήκε από… αριστερά. «Έχω βοηθήσει την κυβέρνηση σας και γι’ αυτό τα έχω πει ιδιαιτέρως με τον Τσίπρα, κι όχι μόνον μία και δύο φορές».
Αυτά λέει με δικά του λόγια ο Μαρινάκης. Ο αποκαλυπτικός Μαρινάκης, ο οποίος αναφέρεται σε γεγονότα άγνωστα. Η κοινή γνώμη, δηλαδή, δεν γνώριζε μέχρι σήμερα ότι ο Μαρινάκης είχε σούξου- μούξου με τον Τσίπρα. Προφανώς και αρκετοί υπουργοί.
Και με ποιόν τρόπο «βοήθησε» ο Μαρινάκης την κυβέρνηση; Ως… σύμβουλος; Με την αποστολή δωρεάν... βιβλίων; Μήπως η αλλαγή πολιτικής στο θέμα της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού στον Πειραιά, οφείλεται στον... Μαρινάκη; Θυμίζω ότι ο Μαρινάκης ως υποψήφιος στις εκλογές του Δήμου Πειραιά ήταν σύμφωνος με το πρόγραμμα του… Σύριζα, δηλαδή να παραμείνει κρατικός ο ΟΛΠ.
-apodytiriakias.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...