Η έλευση του στην Ελλάδα την Μεγάλη Τετάρτη συνοδεύτηκε από μεγάλες βλέψεις και προοπτικές. Αυτό τουλάχιστον διέρρευσαν εντέχνως όλο το προηγούμενο διάστημα στα ΜΜΕ οι «άνθρωποι» του , προκειμένου να δημιουργήσουν θετικό κλίμα.
Ενδεικτικά, σε προ ημερών ανοιχτή συνέντευξη τύπου του Αιγύπτιου επιχειρηματία, Αλί Μοχάμεντ Χαμπτούν, περί αυτού ο λόγος, υποσχέθηκε πολλά και μάλιστα σε πολλά μέτωπα. Δεν είναι μόνο ο Παναιγιάλειος (από Αίγιο μεριά) που, κατά τα λεγόμενα του ιδίου και των άμεσων συνεργατών του, θα βγάλει από το οικονομικό τέλμα στο οποίο έχει περιέλθει. Βέβαια, από τότε μέχρι σήμερα μεσολάβησε ο δρόμος του υποβιβασμού. Αυτού της Γ Εθνικής, αλλά δεν βαριέσαι , συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια. Επειδή , όμως, εδώ τα λέμε όλα, ως έχουν τα πράγματα, στην αληθινή τους υπόσταση, δεν είναι υπαίτιος το «πλουσιόπαιδο» για αυτό. Η κατρακύλα είχε ξεκινήσει πολύ νωρίτερα.
Πάμε παρακάτω . Επιπρόσθετα, στα «μεγαλεπήβολα σχέδια» του περιλαμβάνεται και το Αυτοκινητοδρόμιο (από Χαλανδρίτσα μεριά). Αλλά , όπως μαθαίνω από πολύ έγκυρες πηγές, ενώ ο Χαμπτούν είχε κλείσει την (Μεγάλη Παρασκευή) ραντεβού με τον αρμόδιο Ευάγγελο Φλωράτο, τον επί σειρά ετών πρόεδρο του Δ.Σ , για να μιλήσουν για το εν λόγω project ...και όσο ήλθε σ’ εμένα πήγε και στον Φλωράτο.
Το ρεπορτάζ μου, εδώ στo Tsipas-Hlias blog αλλά και το Patragossip, θα συνεχιστεί και μάλιστα θα εμβαθύνει ακόμη περισσότερο στις διεργασίες που εκτελούνται στο παρασκήνιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου