Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

Οι PRτζήδες του facebook, οι σχεδιάστριες μόδας, οι fashion bloggers, οι “κλαρινομάγκες” και άλλες σύγχρονες κοινωνικές μάστιγες

Αποτέλεσμα εικόνας για δΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ του facebook

Γελάω πολύ, ξεκαρδίζομαι σας λέω με τόσες γελοιότητες που σκαρφίζεται ο κόσμος προκειμένου να κάνει εντύπωση στο απέραντο πτωχευμένο χωριό που λέγεται Ελλάδα.

Γιατί χωριό είμαστε μπροστά στις υπόλοιπες ανεπτυγμένες χώρες της υπόλοιπης Ευρώπης και όσοι κούκοι και αν μαζευτούν – σε διάφορους τομείς- δεν θα φέρουν καμία άνοιξη.

Αντίθετα η Βαλκανιοποίηση είναι πλέον γεγονός τόσο σε αισθητικό – πάντα ήταν βέβαια- όσο και σε οικονομικό επίπεδο.Για να μη μακρηγορώ ακολουθούν τέσσερις κατηγορίες νεοελλήνων που έχουν αναγάγει την ανοησία και την προχειρότητα σε επάγγελμα.

Δια πάσαν νόσων και πάσαν μαλακίαν...

Οι νέοι Prτζήδες των νυχτερινών μαγαζιών δουλεύουν απο τον καναπέ ανεβάζοντας δεκάδες φωτογραφίες στα social media, από το πηρούνι του ρεστοράν μέχρι το βρακί της χορεύτριας και της τραγουδιάρας. Πάνε οι εποχές που καλούσαν τα σελέμπριτις για δωρεάν φαγητό/ποτό με αντάλλαγμα μια δύο φωτογραφίες στα δημοφιλή lifestyle έντυπα. Τώρα που οι πωλήσεις στα εναπομείναντα έντυπα έχουν πιάσει πάτο, οι PRτζήδες τo παίζουν ειδήμονες ποστάροντας ψαγμένα (?) coctails και σαλάτες με κινόα στα social media.

Όλοι ξαφνικά έγιναν ειδικοί στο food και wine tasting, κάτι απίθανοι τύπο που αν τους έλεγες πριν εφτά χρόνια για το croque- madame θα νόμιζαν οτι τους βρίζεις την μάνα τους.

Οι Fashion/ travel/beauty/ bloggers ή αλλιώς κάντο όπως στην Αμερική. Με την διαφορά ότι εκεί ο κόσμος έχει αντικείμενο, κουλτούρα, παιδεία και αισθητική. 

Εδώ βλέπεις την κάθε μουρλοκακομοίρα, ανεπάγγελτη να στήνεται στους δρόμους και να φωτογραφίζεται με όλη την συλλογή του Zara, "κοτσάρει" και τις ψεύτικες Louboutin, πετάει και μια μαιμού Chanel και σου λέει μετά fashion blogger.

Το ίδιο ισχύει και για τους travel bloggers που νομίζουν πως κάνοντας τσεν ιν σε ένα κατάλευκο δωμάτιο με θέα το απέραντο γαλάζιο ανεβάζουν τις μετοχές του επαρχιώτικου resort το οποίο τους φιλοξενεί, ποτίζει και ταίζει δωρεάν επι τριημέρου. 

Ο κόσμος γενικώς δεν τσιμπάει ούτε απο παντελώς άγνωστους και ανέμπνευστους bloggers ούτε απο αστείες ξενοδοχειακές μονάδες που δεν προσφερούν απολύτως τίποτα ξεχωριστό παρα μόνο φύκια για μεταξωτούς...bloggers.

Οι νέες Ελληνίδες σχεδιάστριες πραγματικά κάνουν την Ντονατελα Βερσάτσε να ιδρώνει από την αγωνία και το άγχος. Βρώμισε ο τόπος και το διαδίκτυο από wannabe Στέλλες Μακάρτνεϊ –διάσημες και μη- που πουλάνε ότι τσίτι και φθηνοαξεσουάρ μπορείς να φανταστείς. 

Από βλακώδη εποχιακά κοσμήματα, χαζοχαρούμενα και καλά σέξι φορέματα, χειροποίητες τσάντες μέχρι παιδικές λαμπάδες.  Φυσικά για να συμβαίνει σε τόσο έντονο βαθμό προφανώς και «τσιμπάει» ο κόσμος ο οποίος δεν μπορεί να διακρίνει την προχειρότητα από τις φωτογραφίες.

Εννοείται πως δεν στέλνουμε όλες τις σχεδιαστικές προσπάθειες στον κάδο των σκουπιδιών καθώς υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις οι οποίες είναι από εξαιρετικές μέχρι πολύ ενδιαφέρουσες. Σύντομα θα σας τις παρουσιάσω από το blog.

Θα μπορούσα να γράψω «σεντόνια» για τους «κλαρινομάγκες» καθώς η κατηγορία αυτή έχει πολλές γελοίες υποκατηγορίες. Αυτοί οι τύποι κυκλοφορούν ανάμεσα μας και αποτελούν τον χειρότερο εχθρό των γυναικών που δεν έχουν γίνει ακόμα φυτά. 

Από τον χίπστερ μέχρι τον κάγκουρα, από τον πιτσιρικά με την Porche, τον δήθεν ψαγμένο 40αρη και τον λαϊκό παθιασμένο 60αρη με το κάμπριο, οι «κλαρινομάγκες» έχουν ακριβώς την ίδια γελοία συμπεριφορά.  Πιστεύουν ότι είναι οι υπέρτατοι εραστές, τα απόλυτα αρσενικά, έχουν μεγάλη ιδέα και σιγουριά για τον εαυτό τους. 

Οι κλαρινομάγκες προσπαθούν να κρύψουν την βλαχιά τους, εξου και το κλαρινο-μπροστά από την ονομασία τους- με κάθε τρόπο.

Συχνάζουν σε κοσμικά μέρη, προσκολλώνται σε ημιδιάσημους, προσπαθούν να ντυθούν με μοδάτα brands, πετάνε καμιά φιλοσοφία στα τούβλα που θέλουν να πη@@@@@ν, ασχολούνται με τον ακτβισμό, είναι φιλάνθρωποι και γενικώς προσποιούνται με περίσσιο θράσος.

Είναι ύπουλοι αλλά κυρίως είναι λιγούρια και αυτός είναι ο σοβαρότερος λόγος για την κατάντια τους.

Επειδή όμως η συγκεκριμένη κατηγορία είναι μάστιγα από τις λίγες και σηκώνει ανάλυση – και πολύ γέλιο- θα επανέλθω με ένα κείμενο αφιερωμένο στους κλαρινομάγκες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...