Έντονος είναι πλέον ο προβληματισμός στο Μεγάλο Κανάλι καθώς μετά την αποτυχία της Ντορέττας Παπαδημητρίου να σταθεί με αξιοπρέπεια στην πρωινή ζώνη έναντι του διδύμου Λιάγκα – Σκορδά πλέον το πρόβλημα έχει μετατεθεί και στην prime time.
Την ζώνη υψηλής τηλεθέασης όπου οι διαφημιστικές τοποθετούν κατά κύριο λόγο τις διαφημίσεις τους. Τα πακέτα για την νέα χρονιά θα αρχίσουν να κλείνονται σε 15 – 20 μέρες και οι προβλέψεις έμπειρων στελεχών της διαφημιστικής αγοράς προβλέπουν πως μετά την υποχώρηση στην δεύτερη θέση στο μοίρασμα της πίτας της διαφημιστικής δαπάνης το Mega αναμένεται πλέον να πέσει στην τρίτη θέση.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου