Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Αυτογκουγκλάρομαι για να υπάρχω




Κάθε δυο-τρεις μέρες αυτογκουγκλάρομαι. Και στα ελληνικά και στα λατινικά. Δεν ξέρω αν το κάνουν όλοι, αλλά εγώ το κάνω. Έχω μια αγωνία για το ηλεκτρονικό μου ίχνος. Αν μεγαλώνει ή αν σβήνει σιγά-σιγά όσο περνάει ο χρόνος. Αισθάνομαι κάπως ότι όλη μου η ύπαρξη θα είναι τελικά μια περίληψη από λινκ. Ώς τώρα έχω: κάτι απειλές από την Χρυσή Αυγή για ένα άρθρο μου στην Καθημερινή στο οποίο ζητούσα να αποκλειστεί από τη δημόσια σφαίρα, έναν τσακωμό με τον Θεόδωρο Πάγκαλο για άλλο κείμενο στην «Κ», μια αποκάλυψη για τον Γιάνη Βαρουφάκη, δύο-τρεις συνεντεύξεις με τον Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, τον Μπαν Κι μουν και τον Τομά Πικετί, μερικά υβριστικά σχόλια σε εθνικιστικά μπλογκ και αρκετά ειρωνικά σχόλια για ορισμένα άρθρα μου κατά του σεξισμού .


Διαβάστε περισσότερα : Εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...