Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

«Όνειδος για την Υγεία ο Γεωργιάδης»


«ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΝΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ»

Καταπέλτης είναι ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Παύλος Πολάκης σε επιστολή τους προς τους Χασαπόπουλο-Αναγνωστάκη οι οποίοι τον κάλεσαν στη εκπομπή τους, στον MEGA, αλλά τον έκοψαν στον αέρα όταν η συζήτηση... ξεστράτισε. Ο κ. Πολάκης καταφέρεται με σφοδρότητα και κατά του ετέρου καλεσμένου στην ίδια εκπομπή, του Άδωνη Γεωργιάδη, ενώ δεν αφήνει «απεριποίητους» τους δύο παρουσιαστές και ιδιαίτερα τον εριστικό Αναγνωστάκη που όταν δεν τσακώνεται με τον συμπαρουσιαστή του προσβάλλει τους καλεσμένους του. Η επιστολή Πολάκη είναι εξαιρετικά γραμμένη, αποτελεί ένα πολύ δυνατό κείμενο και αξίζει να το διαβάσετε. Εμείς το βρήκαμε στους Zoornalistas (δείτε το ολόκληρο εδώ) και αναδημοσιεύουμε μόνο το απόσπασμα σχετικά με τον Γεωργιάδη (ο τονισμός των τμημάτων με bold είναι από τον Harddog): 


«(...) Αποδέχθηκα την πρόσκληση γιατί ήθελα να ακουστεί η άλλη άποψη, αυτή που δεν ακολουθεί δημοσιοσχετίστικες δεοντολογίες και συγκαλυμμένα μισόλογα. Δεν αρνήθηκα την πρόσκληση ακόμα και όταν ενημερώθηκα πως ο έτερος των συνομιλητών μου θα ήταν ο κύριος Γεωργιάδης, ο κύριος εκπρόσωπος της πλέον αμαρτωλής ακροδεξιάς που με την ιδιότητα μου ως γιατρού και πρώην Δημάρχου έχω απόλυτη και τεκμηριωμένη άποψη πως υπήρξε όνειδος για τον χώρο της Υγείας, από τους πλέον υπευθύνους για την εξαθλίωση των Νοσοκομείων, γνωστός σε όλους για την κυνικότητα, το θράσος και την εμπάθεια του.
Γνωρίζετε πως συμμετείχα στην εκπομπή με εξ αποστάσεως σύνδεση που δεν μου επέτρεπε να έχω καλή πρόσβαση στον ήχο με αποτέλεσμα να έχω επιστροφή της φωνής μου και να μην ακούω καλά. Εισέπραττα βέβαια στο ακέραιο τον εκνευρισμό σας κυρίως μετά τις δηλώσεις μου σχετικά με την παράνομη λειτουργία του καναλιού σας, όπου με κάθε τρόπο προσπαθούσατε να μου αφαιρέσετε τον λόγο, να διακόπτετε με αιφνίδιες διαφημίσεις και τέλος στην κορύφωση της αμηχανία και της δύσκολης θέσης που περιήλθατε να διακόψετε εντελώς την σύνδεση με τα Χανιά αφήνοντας όλο το χρόνο χωρίς αντίλογο στον εκλεκτό σας μαϊντανό του οποίου η άποψη φιλοξενείται καθημερινά σε όλα τα κανάλια αυξάνοντας του έτσι κατά μια ακόμα μέρα την εικοσάχρονη θητεία του στην τηλεόραση όπως περήφανα ισχυρίστηκε ο γελωτοποιός τηλεαστέρας σας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...