Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Εντυπωσιακή η συγκέντρωση του Θανάση Νταβλούρου και στο Αίγιο «Ξέρετε τις μάχες που έδωσα για την Αχαϊα»


«Με ξέρετε ποιος είμαι. Ξέρετε ποιος είναι ο Θανάσης Νταβλούρος. Και ξέρετε τις μάχες που έδωσα για την Αχαΐα, για την Αιγιάλεια. Για να προασπίσω τα συμφέροντα του Αιγίου έφτασα ακόμη και στα πρόθυρα να παραιτηθώ από βουλευτής».

Με έντονες προσωπικές αναφορές για τις μεγάλες μάχες που έδωσε για το Αίγιο διάνθισε ο υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Θανάσης Νταβλούρος την ομιλία του στο Αίγιο, στη διάρκεια μιας εντυπωσιακής συγκέντρωσης που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο «Τέλης».
«Εμένα με λένε Νταβλούρο, και όχι Μαυρογυαλούρο. Όταν όλοι προεξοφλούσαν το κλείσιμο του ΤΕΙ και συνάδελφοί μου έβγαιναν στο Διαδίκτυο και στα μέσα ενημέρωσης με κατηγορούσαν και έκαναν τον εισαγγελέα, έδινα μόνος μου τη μεγάλη μάχη. Και είχα πει ότι αν δεν έμενε το ΤΕΙ στο Αίγιο θα γυρνούσα στην Πάτρα με τα πόδια και χωρίς τη βουλευτική ιδιότητα», υπενθύμισε ο κ. Νταβλούρος για να προσθέσει: Και το ΤΕΙ παρέμεινε στο Αίγιο, αλλά και η ΔΟΥ. Κι αυτός είναι ο Νταβλούρος».
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του dytikanea.gr , μέσα σε πυκνά χειροκροτήματα που διέκοπταν συχνά την ομιλία του, ο κ. Νταβλούρος κάλεσε τους Αιγιαλείς να σκεφτούν υπεύθυνα στην κάλπη και να στηρίξουν με την ψήφο τους την πολιτική και οικονομική σταθερότητα της χώρας, ενώ σε ό, τι τον αφορά υπογράμμισε: «Σας ζητώ να μου κάνετε την τιμή να σας εκπροσωπήσω και την επόμενη μέρα στη Βουλή, ώστε ως πιο έμπειρος και ως πιο αποτελεσματικός που θα είμαι να συνεχίσω να παλεύω για τα συμφέροντα του τόπου μας».
Ο κ. Νταβλούρος στα μηνύματα που έστειλε  και προχθές από την Κάτω Αχαϊα, αλλά και σε όλες τις ομιλίες του, αλλά και στις περιοδείες του, στα χωριά της Αχαϊας  τόνισε με έμφαση ότι έδωσε μεγάλες μάχες για τα προβλήματα και τα θέματα του νομού, «ακόμη και με ακραίο τρόπο», συμπληρώνοντας: «Τώρα είμαι πιο έμπειρος, και πιστεύω ότι θα είμαι και πιο αποτελεσματικός, αν αποφασίσετε να σας εκπροσωπήσω και την επόμενη μέρα στη Βουλή».
ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ
Το βράδυ της Παρασκευής (7.30  μ.μ.) στο ξενοδοχείο «Αστήρ» ο Θανάσης Νταβλούρος κλείνει την προεκλογική του εκστρατεία, με την κεντρική συγκέντρωση που πραγματοποιεί.
«Να είσαι εκεί για ν’  ακουστεί η φωνή σου» τονίζει σε κάλεσμα του ο Αχαιός πολιτικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...