Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Γιάννης Χριστόπουλος : Ο Εμπορικός Διευθυντής της εφημερίδας "Γνώμη" απάντησε "ΟΧΙ" στην πρόταση από την ΝΔ να πολιτευθεί !


Μπορεί να υπήρχε η βάσιμη πληροφορία για ενδεχόμενη συμμετοχή του Γιάννη Χριστόπουλου στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ στην εκλογική αναμέτρηση της 25ης Ιανουαρίου  , όμως τελικά δεν ενέδωσε θετικά στην ανοιχτή πρόταση που είχε δεχτεί από τον Αντώνη Σαμαρά !

Ο Εμπορικός Διευθυντής της εφημερίδας "Γνώμη" , με κείμενο που ανάρτησε ο ίδιος στο προσωπικό του προφίλ στο facebook , εξηγεί τους λόγους που τελικά δεν πολιτεύτηκε . 

Διαβάστε αναλυτικά τι ισχυρίζεται ο ίδιος :

Η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο Αχαΐας της Ν.Δ. για τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015, ενδεχόμενο που συζητήθηκε, αλλά και δημοσιοποιήθηκε ποικιλοτρόπως το προηγούμενο διάστημα, αποτελεί μεγάλη τιμή και ευθύνη που επί του παρόντος τουλάχιστον δεν είναι δυνατόν να αναλάβω.

Επιθυμώ να εκφράσω τις ευχαριστίες και την ευγνωμοσύνη μου προς την ηγεσία της Ν.Δ. για την πρόταση που μου έγινε, αλλά και προς τους πολλούς φίλους και συμπολίτες που με ενθάρρυναν και εξέφρασαν την πρόθεση να σταθούν στο πλευρό μου.
Ωστόσο, καθώς είμαι γαλουχημένος σε ένα περιβάλλον που ξέρει και επί δεκαετίες αναδεικνύει την αξία της συμμετοχής στα κοινά, γνωρίζω ότι η ενασχόληση με την ενεργό πολιτική απαιτεί απόλυτη αφοσίωση, κάτι που υπό τις παρούσες συνθήκες δεν θα μπορούσε να υπάρξει.
Τόσο εγώ όσο και η οικογένειά μου ποτέ δεν κρύψαμε την παραταξιακή μας συνείδηση. Πάνω απ’ όλα όμως παραμένω ένας ενεργός πολίτης με αμείωτο ενδιαφέρον για τα κοινά, ο οποίος επιθυμεί το σύνολο του πολιτικού κόσμου να συμβάλει, ώστε να ξεπεραστεί η βαθιά και πολυεπίπεδη κρίση που μαστίζει την χώρα και την κοινωνία μας.
Και προς αυτή την κατεύθυνση υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βοηθήσει κανείς, τώρα, αλλά και στο μέλλον…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...