Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Θάλεια Γιαννακοπούλου: Έχασε την αδερφή της στην καραμπόλα. Κουράγιο φιλαράκι μου



Με την Θάλεια γνωριζόμαστε πολλά χρόνια. Από την εποχή που έκανε το μοντέλο. Πάντα με ρωτούσε διάφορα για την δουλειά μας. Για τις δυσκολίες το πήξιμο το τρέξιμο τα ατελείωτα 24ωρα.


Θυμάμαι μάλιστα κάτι πιο προσωπικό. Όταν έχασα τον αδερφό μου πριν από τρία χρόνια, επτά μήνες και τέσσερις μέρες, είχε επικοινωνήσει μαζί μου και μου ζήτησε να έχω δύναμη και κουράγιο.

Κοίτα πώς τα φέρνει η πουτάνα η ζωή. Και σήμερα μιλούν όλοι για την Ιωάννα. Την αδερφή της Θάλειας που έφυγε χθες στην φονική καραμπόλα.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...