Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΑΝΑΡΓΥΡΟΥ: Συναντήθηκα με τον ξαφνικό θάνατο και δεν μάσησα....


Η Δήμητρα Αναργύρου, δημοσιογράφος στην ΕΡΑ και φίλη. Σήμερα με συγκίνησε πολύ. 


Διαβάστε το συγκλονιστικό μήνυμά της για την θλιβερή επέτειο του λουκέτου στην ΕΡΤ: "πέρασε κιόλας ένας χρόνος................... 11 Ιουνίου 2013 ..''Χριστε μου...σ'ενα εκτακτο ,μαθαινεις οτι απλα δεν ξαναδουλευεις...τι αλλο ετοιμαζουν?τι αλλο εχουν υπογραψει και δεν το ξερει ο Ελληνας? '' ...''.μετα το πρωτο σοκ απο τις προσβλητικες δηλωσεις του κυβερνητικου εκπροσωπου,με ειδαν τα παιδια μου να κλαιω απο στεναχωρια για τα 22 και κατι χρονια μαχιμης δημοσιογραφιας,αλλα και οργη, που λογω αναρρωτικης,δεν μπορω να ειμαι στο στουντιο,να βροντοφωναξω για το χουντικο καθεστως που μας επεβαλαν καποιοι..και ξαφνικα,ακουσα τις λεξεις ''Ξαφνικος θανατος''...Εδω,δεν ακουγονται οι φωνες μας,αλλα σας μιλαω πολυ δυνατα!!και λεω:πριν λιγους μηνες ,συντηθηκα με τον ''ξαφνικο θανατο''και δε μασησα!!!!τον προσπερασα,γιατι παλεψα...σημερα ,εδωσα την ιδια υποσχεση στους ανθρωπους μου,σ'αυτους που μου συμπαρασταθηκαν και τοτε αλλα και στους φιλους μου που με συγκινησαν με την αγαπη τους σημερα...ΟΥΤΕ τωρα θα μασησω, αυτον τον νεου τυπου ξαφνικο θανατο η μαλλον προμελετημενη δολοφονια...θα ειμαι απεναντι..ΕΓΩ κι Αλλοι 2655!!!!'' ....................... και ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΔΥΝΑΤΟΙ!!

πηγή : konstantinosflamis.blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...