Τρίτη 20 Μαΐου 2014

ΜΟΝΟ ΕΔΩ : Η πρώτη ... " γεύση " που άφησε στον Γιάννη Καυκά η ενασχόληση με τα κοινά !!!


Το κάθε τι στην ζωή μας έχουμε διδαχτεί πως περιλαμβάνει τρεις βασικούς άξονες : Αρχή , μέση και τέλος . 


Κάπως έτσι αντιλήφθηκε και ο Γιάννης Καυκάς την γεύση που του άφησε η πρώτη του φορά που ενεπλάκη τόσο ενεργά με τα κοινά και το κομμάτι της τοπικής αυτοδιοίκησης . 

Διαβάστε το χαρακτηριστικό κείμενο που δημοσίευσε ο ίδιος στο Hlias Tsipas blog :

" Σε πρώτο βαθμό , θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους εκείνους τους συμπολίτες μου που - αν και νέος σχετικά σε όλο αυτό - αυτοί με αγκάλιασαν από το ξεκίνημα μου , τιμώντας με την ψήφο τους . Για μένα η οικογένεια μου ήταν πάντοτε στο πλευρό μου , σε κάθε τι που αποφάσιζα να κάνω , σε κάθε πρωτόγονο εγχείρημα που έμπαινα στο πειρασμό να δοκιμάσω , ανεξάρτητα πάντοτε με την τελική έκβαση . Άλλωστε , όπως μας έχει διδάξει ο μυθικός βασιλιάς της Ιθάκης , Οδυσσέας , αυτό που μετράει είναι το ταξίδι και όχι ο προορισμός . 
Πάντως , όλα ξεκίνησαν χάρη σε ένα και μοναδικό πρόσωπο , με τον Γιάννη Δημαρά να με συμπεριλαμβάνει στο ψηφοδέλτιο της παράταξης του , παραχωρώντας έτσι το βήμα στη νέα γενιά . Θεωρώ πως η τετραετία που διένυσε στο δημαρχικό θώκο της πόλης ήταν απολύτως επιτυχημένη , καταφέρνοντας να νοικοκυρέψει το όλο οικοδόμημα . Επίσης , να μην ξεχάσω να ευχαριστήσω ακόμη ένα πρόσωπο πολύ σημαντικό για μένα , με τον αντιδήμαρχο , Ανδρέα Φίλια , να εξελίσσεται σε πολιτικό μου πατέρα . Αναμφίβολα η παρουσία μου δίπλα του μου έμαθε αρκετά πράγματα για τα κοινά που αφορούν την πόλη που γεννήθηκα και μεγάλωσα . 

Αν με ρωτήσετε για την .."γεύση" που μου άφησε το συγκεκριμένο ταξίδι , τότε με το χέρι στην καρδιά θα σας ομολογήσω πως μόνο θετικά μηνύματα έχω εκλάβει μέχρι στιγμής , με την συνέχεια να προβλέπεται ακόμη πιο συναρπαστική" !!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...