Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Backstage σκηνές : Πρώτη μου εκπομπή στο "Ράδιο Πάτρα 106.5" - Αυτοί μου ευχήθηκαν ..."Καλή Αρχή" !


Ο σοφός λαός συνηθίζει να επιμένει πως κάθε αρχή και δύσκολη . Πάντως , με το χέρι στην καρδιά οφείλω να σας ομολογήσω πως η "παρθενική" εκπομπή μου μέσα από την συχνότητα των 106.5 και το Ράδιο Πάτρα , κύλησε πολύ καλύτερα του αρχικού αναμενόμενου .

Αφού λοιπόν κύλησαν ορισμένα λεπτά μέχρι αν βρω τα πρώτα μου ραδιοφωνικά βήματα , δεν παρέλειψα να βγάλω και την καθιερωμένη selfie φώτο μαζί με τον μουσικό παραγωγό και παράλληλα πολύ καλό μου φιλαράκι , τον Βασίλη Μπρούτζο . Η βοήθεια όπως και οι συμβουλές που μου έδωσε ελπίζω να έπιασαν τόπο , μιας και η εμπειρία του από το ραδιόφωνο είναι μακαράς διάρκειας . Αυτό που μου έκανε τεράστια εντύπωση ήταν η καθολική συμμετοχή των ακροατών , καθ όλη την διάρκεια του δύωρου που βρισκόμουν στην παρέα σας  . Πραγματικά δεν έχω λόγια προκειμένου να εκφράσω την ευγνωμοσύνη για τα υπέροχα μηνύματα που μου στείλατε , όπως και τα προσωπικά τηλεφωνήματα που μπήκατε στην διαδικασία να με πάρετε . Φίλοι , απλοί γνωστοί , αναγνώστες του patra gossip-news.gr , δεκάδες καλλιτέχνες , επιχειρηματίες μέσω των λεγομένων τους μου έδωσαν την προαπαιτούμενη ενέργεια για το παρακάτω βήμα . 

Με αφετηρία την σημερινή ημέρα και κάθε Τρίτη ( 2-4 μεσημέρι) θα έχουμε την δυνατότητα να τα λέμε .."Από Πρώτο Χέρι" μέσα από το Ράδιο Πάτρα 106.5 fm !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...