Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Πάτρα: Η Σούλα Αλευρίδου αποκαλύπτει πως μετά την κρίση "ήρθαν πολλές γυναίκες για να ζητήσουν δουλειά" στον οίκο ανοχής της

Πάτρα: Η Σούλα Αλευρίδου αποκαλύπτει πως μετά την κρίση "ήρθαν πολλές γυναίκες για να ζητήσουν δουλειά" στον οίκο ανοχής της  "Ιερόδουλη γίνεται η γυναίκα που θέλει να επιβιώσει, όχι να γλεντήσει»"

Η Σούλα Αλευρίδου, ιδιοκτήτρια οίκων ανοχής –έχει έξι στη Λάρισα και έναν στην Πάτρα- που έχει φιλοξενηθεί σε σπουδαία διεθνή έντυπα, από τη The Guardian, μέχρι τους New York Times, ήταν καλεσμένη στα Καρντάσιανς.
Ακολουθούν οι καλύτερες δηλώσεις της.

«Αγαπώ τους Έλληνες και είμαι Ελληνάρα κάργα. Επειδή όμως μας έχουν βάλει σε αυτά τα κόλπα και βολευόμαστε, αρχίσαμε να έχουμε μια τρελή υποκρισία, ακόμα και στα παιδιά μας. Να πάει το μικρό το αγόρι με ένα 14χρονο κορίτσι να κάνει έρωτα; Έ θα πάει σε μια πόρνη. Απλά τα πράγματα. Αυτή θα ανεχτεί το παιδάκι που δεν ξέρει. Έρχονται αγόρια με τους πατεράδες τους, όχι μόνο μικρά αλλά και 25 χρονών, γιατί τα είχαν όλη τη ζωή τους κλεισμένα στο ενυδρείο».

«Ιερόδουλος σημαίνει ιερή δούλος, αυτή που ανέχεται και δέχεται τους πάντες και τα πάντα. Οίκος ανοχής είναι ο οίκος που ανέχεται τα πάντα».

«Θα υπήρχαν περισσότεροι βιασμοί χωρίς οίκους ανοχής».

«Η Ελλάδα έχει τον καλύτερο νόμο για τις πόρνες. Πρέπει να περνάνε ψυχίατρο, γιατρούς, να δουν αν κάνουν χρήση ουσιών και μετά να πάρουν το βιβλιάριο για να βγουν στο επάγγελμα. Κάθε εβδομάδα περνάνε από γιατρούς. Είναι στο ΙΚΑ για να έχουν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη».

«Μια φίλη μου, μου είπε πως στο σχολείο δεν έχουν φωτοτυπικό μηχάνημα τα παιδιά. Το αγόρασα και το έστειλα ανώνυμα και κομπιούτερ. Όταν όμως έμαθαν πως ήταν από εμένα, τα έστειλαν πίσω. Δεν το δέχτηκαν».

«Στον ποδοσφαιρική ομάδα Βουκεφάλας, αντιμετώπισα μεγάλο πρόβλημα. Δεν δέχονταν με τίποτα να βάλω στην φανέλα το επάγγελμά μου, την επιχείρησή  μου».

«Η Λάρισα έχει πολύ προχωρημένο κόσμο. Δεν είχα ποτέ καμία επίθεση από γυναίκα, έστω και λεκτική».

«Ο γιος μου είναι 53 χρονών. Στα 14 με ρώτησε, γιατί από εκεί που δεν είχαμε τίποτα, ξαφνικά τα είχαμε όλα, “Τι δουλειά κάνεις;”. Του λέω το μόνο ψέμα που σου έχω πει είναι για τον Άγιο Βασίλη. Όταν μεγαλώσεις και είσαι σε σωστή ηλικία για να το καταλάβεις, θα σου πω».

«Ιερόδουλη γίνεται η γυναίκα που θέλει να ζήσει, να επιβιώσει, όχι να γλεντήσει».
Πηγή : thebest.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...