Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

" Αυτή είναι η αληθινή Σαμπρίνα , από αυτό που μου έχει δείξει μέχρι τώρα " - Πληροφορίες που ελάχιστοι γνωρίζουν !


Λόγο ότι τυχαίνει να είμαι ο διαχειριστής του patra gossipnews.gr , σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να δεχθώ ερωτήσεις περί των προσώπων εκείνων που απαρτίζουν το καλλιτεχνικό στερέωμα της τοπικής κοινωνίας . Επιθυμούν να εξακριβώσουν αν όντως ισχύει η "ιδανική" πλασμένη εικόνα που έχουν χτίσει στο μυαλό τους ....

Σαφέστατα τα περισσότερα διευκρινιστικά σχόλια ( του τύπου "Ρε Ηλία η Σαμπρίνα τι άνθρωπος είναι από κοντά .. ?? ) που δεν σταματάω να ακούω συνεχώς . Η μέχρι στιγμής παραμονή της στην πόλη μας , μου έχει δώσει την δυνατότητα να γνωρίσω σε πιο προσωπικό βαθμό τον "άνθρωπο" και ύστερα την "καλλιτέχνιδα" Σαμπρίνα . Η λέξη "ψυχούλα" μπορεί να περιγράψει με άκρως λεπτομερειακό τρόπο για αυτό που έλαβα από αυτήν ... και παράλληλα να μένω έκπληκτος από τις απόψεις που έχει υιοθετήσει για διάφορα ζητήματα , από επιστημονικά , εξωπραγματικά , αστρολογικά , πολιτικά κτλ ..

Μιλάμε για ένα άνθρωπο αρκετά ψαγμένο , που συνεχώς επιθυμεί να μάθει ολοένα και περισσότερες πληροφορίες που την αφορούν . Προσωπικά σαν Ηλίας Τσίπας είμαι σε θέση να σας αναφέρω πως νιώθω ότι άλλη γυναίκα βλέπω πάνω στην πίστα της Παριζιάνα Live ( που όλοι μας θαμπωνόμαστε από την γενικότερη αύρα πoυ εκπέμπει προς τα έξω ) ... και μια εντελώς άλλη εικόνα μου παρουσιάζει στις προσωπικές ομιλίες , χαρακτηρίζοντας την ως αρκετά αθώα και παράλληλα ευκολόπιστη . 

Για το μόνο σίγουρο που ανεπιφύλακτα θα έβαζα το χέρι μου στην φωτιά , είναι πως η Σαμπρίνα είναι μια πολύ γλυκιά και ευαίσθητη ύπαρξη , αλλά όποτε χρειαστεί και αρκετά "αντράκι" !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...