Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

«Εκδίδομαι για να μεγαλώσω τα παιδιά μου». Εξομολόγηση σοκ από 37χρονη !

Η γυναίκα που ζει στην Κρήτη και ανοίγει την καρδιά της για τους λόγους που την οδήγησαν στα μονοπάτια της πορνείας!

Η 37χρονη Ελβίρα (το όνομα δεν είναι πραγματικό, για ευνόητους λόγους) ζει στην Κρήτη 8 χρόνια και πλέον, ακολουθεί το αρχαιότερο επάγγελμα. Σύμφωνα με την ίδια που δέχτηκε να μιλήσει στο flashnews.gr, εκδίδεται λόγω μεγάλης ανάγκης και για να
στηρίξει τα παιδιά της.
Δημοσιογράφος: Έχεις Παιδιά;

37χρονη: Βέβαια, έχω τρία παιδιά που ζουν με τη γιαγιά τους, τη μητέρα μου δηλαδή.
Δημοσιογράφος: Γιατί δε ζουν μαζί σου;
37χρονη: Κοιτάξτε, με τον άντρα μου δεν είμαστε μαζί, μ’ εγκατέλειψε με τα παιδιά και έφυγε … πριν αρκετό καιρό … δε γνωρίζω ακόμα και σήμερα που, ακριβώς, βρίσκεται. Έτσι, πήρα την απόφαση να έρθω Ελλάδα, να ψάξω για δουλειά. Δεν ήταν εύκολο να έρθουμε οικογενειακώς.
Δημοσιογράφος: Ποιες οι δυσκολίες που αντιμετωπίζεις;
37χρονη: Οι δυσκολίες που συναντώ είναι πολύ μεγάλες! Βλέπετε η δουλειά που κάνω για να καταφέρω να μαζεύω χρήματα και να στέλνω πίσω στην πατρίδα δεν είναι και τόσο εύκολη. Όταν ήρθα πρώτη φορά στην Ελλάδα και στη συνέχεια στη Κρήτη, έψαξα πάρα πολύ για να βρω δουλειά. Στην αρχή, δούλεψα λάντζα σε κάποια μαγαζιά και αργότερα απασχολήθηκα σε σπίτια ηλικιωμένων για τη φροντίδα τους. Τα πράγματα, όμως, άρχισαν να δυσκολεύουν και έμεινα αρκετό καιρό χωρίς δουλειά … επειδή είμαι και ξένη δεν με προτιμούσαν στις δουλειές. Έτσι, ξεκίνησα να εκδίδομαι, όπως το λέτε εσείς εδώ, για να στηρίξω τα παιδιά μου…
Πηγή : flashstars.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...