Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019

ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ


Ο φίλος μου που δεν μου δίνει ειδήσεις, αλλά τι κατεβάζει η κούτρα του, είναι κατηγορηματικός.
Παρένθεση. Η μεγαλύτερη, η αξιόπιστη είδηση βγαίνει από το μυαλό. Όταν κάποιος, όπως ο φίλος μου, έχει την ικανότητα να εκτιμάει την κατάσταση και να συμπεραίνει π.χ. αυτό δεν κολλάει, άρα θα γίνει εκείνο.

- Οι εκλογές θα γίνουν τον Οκτώβριο, κι αν...
Αυτό μου είπε ο φίλος μου του οποίου εμπιστεύομαι την κρίση του. Άσε, μου ψιθυρίζει στο αυτί, να λένε ότι σύντομα θα στηθούν οι κάλπες. Ότι ο Τσίπρας δεν αντέχει άλλο, ότι το πήρε απόφαση και κάτω από την πίεση των πραγμάτων θα καταφύγει στις εκλογές. Όσοι τα λένε αυτά δεν έχουν διαβάσει Λένιν. Δηλαδή;
Πέρασαν τέσσερα χρόνια που είναι πρωθυπουργός ο Τσίπρας. Και δεν άνοιξε μύτη. Κι όχι μόνον τα χρόνια πέρασαν, αλλά πέρασε και οι αποφάσεις που δεν αν τις έφερνε θα στεκόταν με τίποτα και ο πιο δημοφιλής πρωθυπουργός. Τι μνημόνια, τι Πρέσπες, τι εκχωρήσεις στους ξένους. Ξέχνα, λοιπόν, τα γκάλοπ που δήθεν πανικοβάλλουν τον Τσίπρα.
Αυτά μου είπε ο φίλος και πρόσθεσε: Στο ξαναλέω. Ο Τσίπρας θα εξαντλήσει τη θητεία του, που λήγει τον Σεπτέμβριο του 2019. Οι εκλογές θα γίνουν Οκτώβριο, κι αν…
-apodytiriakias.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...