Όλο το παιχνίδι στο τερέν της νύχτας είναι πέρα από επιβίωσης, ένα παιχνίδι «πρωτιάς» και «εγωισμού». Αυτός είναι και ο λόγος που πίσω από τα χαμόγελα των επιχειρηματιών, των τραγουδιστών και κάθε είδους άλλων εμπλεκομένων προσώπων, αυτό που επικρατεί είναι μια πολύ σκληρή παρασκηνιακή μάχη.
Ένας μαραθώνιος αγώνας που θέλει τους «παίκτες» αμείλικτους να επιδιώκουν την πρωτιά. Μια πρωτιά που σιγά σιγά ξεκαθαρίζει.
Έχω την εντύπωση πως φέτος θα είναι η τελευταία χρονιά για κάποιους στη πιάτσα… Κρατήστε το αυτό. Και σημειώστε την ημερομηνία που το γράφω. Γιατί το «παραμύθι» και το «υφάκι» δεν περνάει πλέον στον κόσμο. Σε αυτούς που περνούν πολύ δύσκολα, λόγω της κρίσης. Γιατί μπορεί οι σημερινοί κυβερνώντες να διαλαλούν πως τα μνημόνια τελείωσαν, αλλά τα προβλήματα και οι άδειες τσέπες παραμένουν. Ξέρουν καλά τι εννοώ και ποιους εννοώ…κάποιοι εκεί έξω.
Πάμε στην ουσία. Συνεχίζει ακάθεκτος ο Αργυρός, αρκετά ικανοποιητικά ξεκίνησε ο Οικονομόπουλος, ο Αδαμαντίδης κάνει δεύτερη καριέρα, ενώ νέα πρόσωπα (Ρέμος, Βανδή, Βέρτης, Πάολα, Σφακιανάκης) είναι έτοιμα να ριχτούν στη μάχη.
Την ίδια ώρα, ο Ηλίας Βρεττός έχει φόρα στο «Tokyo Theater Athens» , στο Γκάζι . Με συντονισμένες προσπάθειες και κρατώντας χαμηλούς τόνους, σε αντίθεση με το «τουπέ» που έχουν τα τελευταία χρόνια κάποιοι άλλοι ( ονόματα δεν λέμε, μη τους κάνω και διαφήμιση), και συνεπώς μαζεύει υπερβολικά πολύ κόσμο στο στέκι του Βουτυράκου. Ο οποίος, για να τα λέμε όλα, κάνει εξαιρετική δουλειά στο παρασκήνιο. Ως είθισται όλα αυτά τα χρόνια. «Αόρατος» αλλά ουσιώδης ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου