Υπάρχουν προϊόντα στην αγορά που σχίζουν χωρίς να έχει προηγηθεί διαφημιστική καμπάνια. Είναι μια αλήθεια αυτή. Όπως μια άλλη αλήθεια είναι ότι καμία πολυεθνική όσο φιρμάτη κι αν είναι, ακόμα και το πιο ισχυρό brandname, δεν τολμάει να λανσάρει ένα προϊόν χωρίς διαφήμιση.
Τι γίνεται σε κάποιες περιπτώσεις, όμως. Ένα βιβλίο, μια τσίχλα, μια ταινία, ένα άρωμα να σπάει τα κοντέρ στις πωλήσεις χωρίς διαφήμιση. Τι έγινε; Δούλεψε το στόμα. Από στόμα σε στόμα το προϊόν έγινε γνωστό, πασίγνωστο, bestseller.
Τι γίνεται σε κάποιες περιπτώσεις, όμως. Ένα βιβλίο, μια τσίχλα, μια ταινία, ένα άρωμα να σπάει τα κοντέρ στις πωλήσεις χωρίς διαφήμιση. Τι έγινε; Δούλεψε το στόμα. Από στόμα σε στόμα το προϊόν έγινε γνωστό, πασίγνωστο, bestseller.
Τραγουδίστρια, μεγαλειώδη και αδευτέροτη, είναι η Μαριάννα Παπαμακαρίου. Με αφήνουν παγερά αδιάφορο που δεν έχει σουξέ, που δεν βρίσκεται στις ραδιοφωνικές μετρήσεις, που δεν είναι πολύ γνωστό όνομα, πρώτης γραμμής. Δεν χρειάζεται να «φωνάζουν» τα sites και τα bloggs η ..εξέδρα ότι «είσαι φωνάρα!». Αυτό είναι σίγουρο.
Τι να την κάνει τη διαφήμιση όταν δεν είναι το μέταλλο που έχει μέσα στην φωνή, αλλά η καρδιά που έχει μέσα της. Αυτό το σκεύος έχει μέσα της, τις φωνές αιώνων. Έχει το χάρισμα του Απόλλωνα και του Διονύσου.
Πάρτε μια μικρή γεύση ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου