Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2018

Aποκλειστικά στο Tsipas-Blog ο Μπερδέσης, μετά την μεταγραφή του στον Ολυμπιακό : «Δεν πουλάω οπαδιλίκι»!

Αποτέλεσμα εικόνας για TASOS MPERDESIS
Oπως έγινε γνωστό, το μεσημέρι της Παρασκευής, σύμφωνα μα ανακοίνωση του διεθνή πυγμάχου, Τάσου Μπερδέση στο instagram, ο  οποίος ήταν στο παρελθόν στον Παναθηναϊκό του Γιάννη Αϊδινιώτη, θα συνεχίσει την καριέρα του στο «αντίπαλο δέος». Τον Ολυμπιακό . Για λόγους που τους εξήγησε ήδη. 

Από τι φάνηκε όμως, το γεγονός ότι αποτελεί πλέον μέλος της "ερυθρόλευκης" οικογένειας, άναψε «φωτιές» ανάμεσα στους οπαδούς των δύο ομάδων . Μάλιστα οι πιο θερμόαιμοι δεν δίστασαν να ανταλλάσσουν ύβρεις. 

Βλέποντας αυτά ο «λύκος του μποξ», για να βάλει τα πράγματα στη σωστή τους θέση, μέσω «Tsipas-Blog» δήλωσε τα εξής :«Είμαι πολύ χαρούμενος και συγκινημένος, είναι πραγματικά ένα μεγάλο βήμα για τη ζωή μου και την καριέρα μου και πιστεύω πως είμαι έτοιμος να το πραγματοποιήσω. Από κει και πέρα, μου ήρθε πολύ απότομα αλλά όλα για καλό είναι και θα είναι πολύ σημαντικό για τη συνέχεια της καριέρας μου».

Για το αν το περίμενε ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο: «Δεν μπορώ να πω ότι το περίμενα. Κάθε χρόνο τα περίμενα διαφορετικά. Ελπίσω να μείνω στην ομάδα για πολλά χρόνια και να κατακτήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους τίτλους γίνεται. Εδώ θέλω να πω και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κύριο Μιχάλη Κουντούρη, αλλά και στους υπόλοιπους εμπλεκόμενους, που με πίστεψαν και εύχομαι να ανταποκριθώ στις προσδοκίες τους».

Για τον Παναθηναϊκό: «Ήμουν πολλές ώρες εν δράσει με το τριφύλλι στο στήθος. Έκανα φίλους που θα έχω για μια ζωή. Είναι μεγάλη τιμή να φοράς αυτή τη φανέλας. Μα η μεγαλύτερη τιμή ήταν που είχα δίπλα μου ανθρώπους που με πίστεψαν, δούλεψα μαζί τους και ήταν πάντα εκεί για ό,τι χρειαζόμουν. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους συνεργαστήκαμε στο χρονικό διάστημα αυτό. Μα πρωτίστως τον Γιάννη Αϊδινιώτη, τον σπουδαίο δάσκαλο πυγμαχίας και πολύ δοτικό άνθρωπο. Γιατί αν δεν ήταν στο πλευρό μου, δεν θα μπορούσα να έχω τίποτα απ’ όλα αυτά».

Για τις διαδικτυακές «συγκρούσεις« των οπαδών : «Τιμώ και σέβομαι την ιστορία όλων των συλλόγων. Τιμώ και σέβομαι όλες τις διαφορετικές απόψεις. Ακόμη και τα κακεντρεχή σχόλια που «ανέβηκαν», πού αλλού, στο διαδίκτυο, με αφορμή την μετακίνηση μου στον Ολυμπιακό, όχι φυσικά από την πλειοψηφία των οπαδών του ΠΑΟ, αλλά από συγκεκριμένη μερίδα. Ακόμη κι έτσι, όμως, θα πρέπει να καταλάβουν ότι στην διαδρομή μου της επαγγελματικής πυγμάχος, ανεξαρτήτως χρώματος φανέλας που φορούσα, πότε μου δεν πούλησα οπαδιλίκι. Ανέκαθεν ο παραγοντισμός, η κολακεία και το άσκοπο γλύψιμο, που «ζει και βασιλεύει» στον ελληνικό αθλητισμό, δεν ήταν κατευθυντήριες γραμμές που με εξέφραζαν. Κάποιοι το ξεχνούν αυτό».

Για την Ολυμπιάδα: «Ήταν και παραμένει ο μεγάλος μου στόχος. Ζω και αναπνέω για εκείνη τη μέρα. Για τη μέρα που θα εκπροσωπήσω την Ελλάδα σε Ολυμπιακούς Αγώνες .Θεωρώ πως η τύχη κάτι μου χρωστάει..».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...