Πέμπτη 17 Μαΐου 2018

ΡΕ, ΧΡΗΣΤΟ…, ΕΛΕΟΣ!!!



Αποτέλεσμα εικόνας για δαντης καργιολα
Τον συμπαθώ πολύ. Γνωριστήκαμε στο Fame Story 2 όταν ήμασταν κριτές, και έκτοτε τρέφουμε αλληλο-συμπάθεια. Και επειδή τον συμπαθώ, με έχει απασχολήσει πολλές φορές το γιατί ο Χρήστος δεν έχει κάνει αυτό που λέμε μια «μεγάλη καριέρα». Κατέληξα στο συμπέρασμα ότι κάτι του συμβαίνει και δεν μπορεί να διαχειριστεί τον εαυτό του απέναντι στην μουσική.

Έχει κάνει μια τελείως αλλοπρόσαλλη καριέρα, μπερδεύοντας το pop, το rock, την ethnic με τα τσιφτετελοbeat και τα λαϊκά. Ένας αχταρμάς άνευ προηγουμένου…
Ξαναμιλήσαμε πρόσφατα μέσω Facebook, κάναμε μια τηλεφωνική συνομιλία στην ραδιοφωνική μου εκπομπή, μου είπε ότι μαζεύει υλικό για καινούργιο δίσκο. Και σε μερικές μέρες του έστειλα ένα πολύ ωραίο κομμάτι ενός φίλου συνθέτη- να το ακούσει και αν του αρέσει να το συμπεριλάβει στο δίσκο του. Του άρεσε…, και μου είπε ότι θα το «δει» και σε σχέση με τα υπόλοιπα τραγούδια… Δεν πήγε ο νους μου…
Όταν είδα και άκουσα το καινούργιο του τραγούδι έμεινα σαν απολιθωμένος. Δεν το πίστευαν τα αφτιά μου αλλά ούτε και τα μάτια μου. Μήπως τελικά ο Δάντης πάσχει από διπολική διαταραχή; Μήπως είναι διχασμένη προσωπικότητα;
Δεν μπορώ να εξηγήσω τι ακριβώς συνέβη και κυκλοφόρησε ένα νέο τραγούδι με τίτλο…
Όλη η συνέχεια εδώ nikosonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...