Σε νευρική κρίση βρίσκεται σχεδόν το σύνολο των media σε όλα τα επίπεδα και το χειρότερο είναι ότι δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα κάποιο φως που θα οδηγούσε σε εκτόνωση. Αντίθετα η οικονομική ασφυξία απειλεί καθημερινά όλο και περισσότερους, με αποτέλεσμα να «μολύνονται» και όσοι μέχρι σήμερα κατάφερναν να σταθούν όρθιοι. Όλες οι επιχειρήσεις αναζητούν ρευστό και συμμαχίες για να πάρουν ανάσες και να οδηγηθούν σε πιο ασφαλή μονοπάτια.
Ωστόσο όσοι διαθέτουν χρήματα δεν τα ρίχνουν πια στα media θεωρώντας τον κλάδο βαρέλι δίχως πάτο… Ενώ από την άλλη πλευρά όσοι «ψήνονται» και φλερτάρουν με την ιδέα να επενδύσουν, δεν αποτολμούν το βήμα και παραμένουν στην πολυπληθή κατηγορία των «υποψηφίων» επενδυτών!
Μάλιστα οι τελευταίοι, δηλαδή η νέα μεγάλη κατηγορία των εν δυνάμει «υποψηφίων» επενδυτών πλέον απαιτεί για να βάλει τα χρήματά της, λόγο και ρόλο… Κυρίως όμως απαιτεί – κι αυτό έχει παρατηρηθεί σε όλες τις περιπτώσεις, ακραία μέτρα, με απολύσεις, μειώσεις μισθών και περικοπών που αν εφαρμόζονταν θα ήταν προτιμότερο το λουκέτο από μια αφυδατωμένη επιχείρηση χωρίς ψυχή! Διότι καλώς ή κακώς τα media χρειάζονται αέρα, αυτό το κάτι παραπάνω, το περιττό για να είναι ζωντανά και αποτελεσματικά που δυστυχώς στα business plan δεν προβλέπεται!
Για περισσότερα : Εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου