Κυριακή 15 Μαΐου 2016

Μόνο εδώ: Όλα όσα μου είπε η Μίνα Αρναούτη που μίλησα μαζί της το Σάββατο το μεσημέρι




Είμαι πολύ προσεκτικός σε ότι γράφω γιατί είναι πολύ εύκολο να παρερμηνευτεί κάτι και να περάσει μια άλλη εντύπωση. Με το που είδα αυτό που έγραψε στο instagram χθες η Μίνα έστειλα ένα μήνυμα στην προσωπική της σελίδα στο Facebook και αμέσως ευγενέστατα και άμεσα μου απάντησε. Την Μίνα απλά την γνώριζα. Ούτε καν γνωστή μου δεν ήταν και είχαμε μιλήσει κάποιες φορές στο Facebook και στο Teatro που ερχόταν. ...


Της ευχήθηκα περαστικά και όλα να αποκατασταθούν με την υγεία της το συντομότερο. Ακόμη δεν έχει συνέλθει και προσπαθεί να συνέλθει από το σοκ του θανάτου του Παντελή. " Δεν είμαι σε θέση ακόμη να μιλήσω και να συζητάω όλο αυτό. Προσπαθώ αλλά μου μοιάζει ατελείωτος εφιάλτης όλο αυτό που συνέβη" μου είπε χαρακτηριστικά η Μίνα. " Νοιώθω χάλια με όλα " κατέληξε και με ευχαρίστησε για την συνομιλία που έχουμε. Η Μίνα σύμφωνα με τα όσα διαβάσαμε όλο αυτό το διάστημα έχει δώσει κατάθεση και απλά σας μετέφερα το πως είναι μέσα στο νοσοκομείο αυτή τη στιγμή και πως κοιτάζει την επόμενη μέρα. Να είναι καλά το κορίτσι.. Τι άλλο να πεις. Ο Παντελής έφυγε, τα ερωτήματα είναι πολλά και η ίδια βιώνει τον δικό της γολγοθά για να αποκατασταθεί η σοβαρή κατάσταση στην υγεία της.

Χάρης Λεμπιδάκης (newspistol.com )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...