Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016

ΤΑ ΒΥΖΙΑ ΟΚ, ΤΑ ΟΠΙΣΘΙΑ ΤΗΣ ΣΟΛΩΜΟΥ;



Γράφει ο apodytiriakias.gr

Δεν το κρύβω ότι έχω υψηλό ενδιαφέρον αν είναι μαϊμού το στήθος της κυρίας Μαρίας Σολωμου, εκ Κύπρου ηθοποιός. Κι όταν η ειδικός… στηθολόγος πρωινατζήδικης εκπομπής, που χαρακτηρίζεται και αυτοχαρακτηρίζεται δημοσιογράφος εξέτασε δια χειρός της τα βυζιά της ηθοποιού, με κατέλαβε μια ταραχή. Μια αγωνία. Μήπως δεν είναι αληθινά τα βυζιά.
Ομολογώ ότι δεν έχω την μαστοριά να αντιληφθώ αν το στήθος μιας γυναίκας είναι απόλυτα δικό της. Αν με χειρουργική επέμβαση το μίκρυνε, το μεγάλωσε, το σήκωσε. Λένε ότι από το μέγεθος και κυρίως τη μορφολογία των δύο βυζιών το καταλαβαίνει ο ειδικός. Η κυρία Σάσα Σταμάτη, συνεργάτις του κυρίου Γιώργου Λιάγκα, ήθελε να βεβαιωθεί, γι' αυτό το ψαχούλεψε το πράμα με το χέρι της.
Καθήκον δημοσιογραφικό. Δεν είμαι μόνον εγώ, ένας σωρό κόσμος θα ήθελε να μάθει. Αληθινά ή, ψεύτικα τα βυζέττα της Κυπρίας ηθοποιού. Να, γιατί η κυρία Σάσα Σταμάτη ανέλαβε να κάνει το σχετικό… ρεπορτάζ.
Με τα οπίσθια της κυρίας Μαρίας Σολωμού, τι τρέχει; Εντάξει, τα δύο γλομπάκια στο στέρνο της Σολωμού είναι φυσικά και δικαίως η ίδια διαμαρτυρήθηκε: Δεν ντρέπονται να γράφουν ότι έχω κάνει πλαστική στήθους;
Επιμένω στην ερώτηση. Ο Λιάγκας στο επιτελείο της εκπομπής του δεν έχει έναν ειδικό και για τα κωλομέρια; Να μάθουμε κι αυτό. Αν τα οπίσθια της Σολωμού είναι από τη μάνα της κι όχι «φτιαγμένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...