Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Aπίστευτα κονδύλια σε ασήμαντα sites


Σύστημα "Διαύγεια" και στις τράπεζες για χορηγίες και διαφημιστική δαπάνη, ανάλογο με αυτό του Δημοσίου, προανήγγειλε στο "Κόκκινο", στην εκπομπή του Στάθη Σχινά, ο αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης.

Ο Γιάννης Δραγασάκης μίλησε για την ανάγκη διαφάνειας στη λειτουργία των τραπεζών, που σημαίνει κυρίως ενημέρωση του κοινού τόσο για τα χορηγικά προγράμματα προς οργανισμούς, ιδρύματα ή άλλους θεσμούς όσο και για τα διαφημιστικά προγράμματα τραπεζικών προϊόντων ή υπηρεσιών, που μεταφράζονται σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ ετησίως ανά τράπεζα, τα οποία κατευθύνονται στα ΜΜΕ.

Αποτέλεσμα, στα χρόνια της οικονομικής κρίσης οι τράπεζες να αποτελούν τους καλύτερους πελάτες των μέσων ενημέρωσης (μαζί με τις τηλεπικοινωνιακές εταιρείες), με συνολικό τεκμαρτό τζίρο γύρω στα 50 εκατ. ευρώ ετησίως - και μόνο από διαφήμιση. Διότι οι πάσης φύσεως χορηγίες, αποτελούν επιπλέον κονδύλι..

Διαβάστε περισσότερα : Εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...