Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

Και λίγα είπες. Άγριο χώσιμο του Κυριάκου Παπαδόπουλου στον Φίλη



Η ρίζα μου... έλεγε ο συγχωρεμένος Παππούς μου είναι Ποντιακή. Δεν γνωρίζω περισσοτερα. Ίσως έχω κάνει λάθος τόσα χρόνια που δεν έχω ασχοληθεί. Ένα ξέρω καλά και κάθε Πόντιος μπορεί να με καταλάβει. Κάθε φορά που ακούω κεμετζε μου σηκώνεται η τρίχα. Κάθε φορά που βιώνω στίχους τραγουδιών... συγκινούμαι. 


Προφανώς κάτι τέτοιο δεν είχε την τύχη να νιώσει ο κ.Φίλης. Δεν είναι τίποτε τυχαίο.

Άκουσα διάβασα τόσα πολλά τις τλεευταίες ώρες. Έμεινα ωστόσο σε αυτά που έγραψε ο κορυφαίος έλληνας μουσικοσυνθέτης Κυριάκος Παπαδόπουλος. Ο πόντιος έγραψε : «Διαβάζοντας τα όσα έχουν λεχθεί σήμερα για τους Πόντιους, για τους ξεριζωμένους Πόντιους.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...