Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015

Ο αληθινός Σταμάτης Γονίδης :Το ατυχές περιστατικό της γνωριμίας μας και ο ... Αντώνης του δρόμου !



Όταν πριν 3 χρόνια είχα αναφερθεί πρώτος για την ναζιστική χειρονομία του Σταμάτη Γονίδη , κάποιοι τότε μου την είχα "πέσει" . Ότι εσκεμμένα στοχοποιούσα και "τσαλάκωνα" το προφίλ και το image του καλλιτέχνη . Μάλιστα , με ένα πρόχειρο φρεσκάρισμα της μνήμης , η είδηση είχε παίξει στο σύνολο της ελληνικής διαδικτυακής κοινότητας .

Όταν μερικούς μήνες αργότερα έτυχε να γνωρίσω από κοντά τον Σταμάτη σε ένα extra του στην Πάτρα , οι πρώτες λέξεις του - που ακόμη έχουν αποθηκευτεί στη σκληρή μνήμη του μυαλού μου - ήταν :, "Λεβέντη μου , για μένα γράψε ότι θέλεις , ότι βλέπουν τα μάτια σου . Από μένα έχεις το ελεύθερο" . Αντί δηλαδή να με "κατσαδιάσει" για την διάσταση , αρνητική μάλιστα , που πήρε το θέμα που είχα γράψει , αυτός με αποδοκίμαζε για το θάρρος μου να εκφράσω ελεύθερα την γνώμη μου .


Από την πρώτη στιγμή με κέρδισε , αφού τα λόγια του ήταν από καρδιάς και αληθινά , χωρίς να μπει στη διαδικασία να μου δώσει τις τυποποιημένες απαντήσεις που δεκάδες άλλοι τραγουδιστές συνηθίζουν . 

Ο Σταμάτης Γονίδης είναι αυθεντικός , τόσα μπροστά από τις κάμερες όσο και πίσω από αυτές . Η πιο τρανή απόδειξη , η συγκινητική του πράξη να τραγουδήσει μαζί με τον Αντώνη Μερακλή , τον τραγουδιστή που “βλέπει” με τα μάτια της ψυχής και ζει τραγουδώντας και παίζοντας ακορντεόν στα σοκάκια της Νίκαιας.

Δείτε βίντεο - Εδώ

gonidis antonis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...