Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

ΠΑΟΛΑ : Η έφοδος στα καμαρίνια και οι δηλώσεις της στο Tsipas-Hlias blog !


Ανάμεσα στους 1200 θαμώνες που έδωσαν το παρών στην εμφάνιση της Πάολα στο "Volcano" , θα έλεγα ότι ήμουν από τους τυχερούς της βραδιάς .

Και ήμουν από τους τυχερούς λόγο ότι μου δόθηκε η δυνατότητα να την επισκεφθώ στο καμαρίνι της και να συνομιλήσω μαζί της για αρκετή ώρα . Βέβαια σε αυτό με βοήθησε ο καταστηματάρχης και φίλος μου Παναγιώτης Βασιλειάδης , με τον ίδιο να με οδηγεί σε αυτήν .

Τόσο η Πάολα , όσο και οι συνεργάτες της ήταν αρκετά ευδιάθετοι και φιλικοί απέναντι μου , μη διστάζοντας μάλιστα να με κεράσουν και το καθιερωμένο σφηνάκι των καμαρινιών . "Ηλία , χαλάρωσε , γιατί σε βλέπω λιγάκι σφιγμένο ήταν τα πρώτα λόγια της " . Στη συνέχεια της κουβέντας μας μου δήλωσε ότι ήταν αρκετά ικανοποιημένη που για ακόμη μια σεζόν το κοινό της Αχαϊκής πρωτεύουσας την τίμησε και γέμισε ασφυκτικά το μαγαζί . Μάλιστα , το κατόρθωμα της αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία , αν λάβουμε υπόψη ότι ο κόσμος τα φέρνει δύσκολα πέρα και τα capital controls έχουν δυσκολέψει την καθημερινότητα μας . Φυσικά , ας μην ξεχάσουμε και την απόφαση - αλληλεγγύη που πήρε λίγες ώρες πριν το live του Σαββάτου , να ρίξει την τιμή της φιάλης κατά 30 ευρώ . Από τα 140 ευρώ ανά 4 άτομα στα 110 ευρώ . Μια κίνηση που σχολιάστηκε θετικά από την νυχτερινή πιάτσα και τα δημοσιογραφικά στέκια .

Επόμενος σταθμός της Πάολα οι Μολάοι Λακωνίας , ενώ τον χειμώνα θα την απολαύσουμε στο "Teatro" δίπλα στον Κωνσταντίνο Αργυρό !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...