Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

ΝΑΣΟΣ ΓΟΥΜΕΝΙΔΗΣ : Συμφώνησε σε όλα με τον Χάρη Πολίτη - Καλή αρχή στον Sfera για τον φίλο μου !


Από την ερχόμενη Τρίτη 2 Ιουνίου και σε καθημερινή βάση στις 8 ακριβώς το βράδυ ,  ο Mr "Gossip" Νάσος Γουμενίδης θα μας κρατάει συντροφιά μέσα από την ερτζιανή συχνότητα του Sfera 102.Fm !

"Σήμερα έχω να σας ανακοινώσω κάτι πολύ σημαντικό για μένα. Μια συμφωνία που ήθελα πολύ. Και εγώ και η άλλη πλευρά. (όπως στο Brussels Group ένα πράγμα). Κι αυτό γιατί; Διότι ξεκίνησα από το ραδιόφωνο την ενασχόληση μου με αυτό που λέμε κόσμο των media στα 15 μου χρόνια. Το ραδιόφωνο είναι το πιο άμεσο μέσο ενημέρωσης από όλα. Και ξέρετε κάτι; Είναι μαγική η επαφή αυτή με το κοινό. Και αυτή τη μαγική επαφή θα έχουμε καθημερινά από την ερχόμενη Τρίτη 2 Ιουνίου στον Σφαίρα 102,2 στις 20.00 το βραδάκι.
Ευχαριστώ πολύ τον Χάρη Πολίτη για όλα… ξέρει αυτός.
Τα λέμε την Τρίτη ε ρε κλάμα που θα πέσει…" , ήταν η ανακοίνωση που δημοσίευσε ο γνωστός δημοσιογράφος μέσα από το προσωπικό του προφίλ στο facebook .


Καλή αρχή να ευχηθώ στον φίλο και στενό μου συνεργάτη !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...