Δευτέρα 13 Απριλίου 2015

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ;


Μήπως τα ΜΜΕ όλης της χώρας αλλά και τα τοπικά θα έπρεπε να μας πούνε κάποια στιγμή με ειλικρίνεια ποιο μέρος της δουλειάς που παρουσιάζουν στο κοινό τους έχει σχέση με την δημοσιογραφία και ποιο με την καλοπληρωμένη κομματική προπαγάνδα;

Τις διαφημιστικές μακέτες ξέρουμε να τις ξεχωρίζουμε, τα διαφημιστικά πολιτικά σποτ επίσης. Ομως αυτά τα φανταχτερά πολύχρωμα δημοσιεύματα κι αυτές οι κολακευτικές εκπομπές μας είναι δύσκολο να ξεχωρίσουμε πότε είναι αληθινά και αποτέλεσμα τίμιας δημοσιογραφικής δουλειάςκαι πότε κατά παραγγελίαν μισθωμένη προπαγάνδα με σκοπό την μονομερή προβολή κάποιου ή κάποιας υποψηφίου.
Μήπως θα έπρεπε δίπλα από κάθε ανάλογο δημοσίευμα να υπάρχει ανάλογη σήμανση πως πρόκειται για πληρωμένη δημοσίευση, έτσι ώστε ως αναγνωστικό κοινό ή ακροατές και τηλεθεατές να ξέρουμε τι μας σερβίρει το κάθε ΜΜΕ και πόσο σοβαρά πρέπει να το πάρουμε;
Γιατί αναρωτιώμαστε σε περίπτωση που ένας πολιτικός υποψήφιος έχει ρίξει χρήμα σε ένα ΜΜΕ για να τον προβάλει, πόση δημοσιογραφία μπορεί να ασκήσει αυτό το ΜΜΕ σε περίπτωση που ο εν λόγω πολιτικός έχει “μελανά σημεία” στον δημόσιο βίο του και κατά πόσο ειλικρινές μπορεί το ΜΜΕ να είναι απέναντι στο αναγνωστικό του κοινό όταν παρουσιάζει έναν πολιτικό υποψήφιο που ταυτόχρονα είναι και πελάτης του…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...