Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

Το ξέσπασμα του Χρήστου Σταθόπουλου με αφορμή ένα sms του Θανάση Νταβλούρου


Με ένα μακροσκελές αλλά σαφέστατο μήνυμα απάντησε σε προεκλογικό sms του υποψήφιου βουλευτή Θανάση Νταβλούρου, ο δημοσιογράφος Χρήστος Σταθόπουλος:


"Δυόμιση χρόνια τώρα, ήμουν δίπλα σου. Από τις 26 Ιανουαρίου θα συνεχίσουμε μαζί, ακόμα πιο δυναμικά|"Μήνυμα του εν ενεργεία και εκ νέου υποψηφίου βουλευτή Αχαϊας της Νέας Δημοκρατίας Θανάση Νταβλούρου στο κινητό μου. Ο αριθμός μου, τι να κάνουμε υπάρχει ακόμα στους εκλογικούς καταλόγους της Νέας Δημοκρατίας. Απ ό 14 χρόνων παιδί ενταγμένος-ανένταχτος στη Νέα Δημοκρατία, εξέφρασα και εξεδήλωσα μέσα από το κόμμα αυτό τις πρώτες πολιτικές μου απόψεις, στους δρόμους, στο σχολείο, στην αφισοκόλληση, στις συγκεντρώσεις... Φώναξα συνθήματα για τη Νέα Δημοκρατία, έπαιξα, έδωσα κι έφαγα πολύ ξύλο για τη Νέα Δημοκρατία, τη στήριξα με όλη την ορμή και την αφέλεια της εφηβείας μου, την πίστεψα και την διακόνησα με ώριμη σκέψη και καθαρή συνείδηση, την ψήφισα για να αντισταθώ στο ΠΑΣΟΚ και τον Παπανδρεϊσμό. Δεν ήμουν πάντως από τα αγαπημένα παιδιά της. Αρνιόμουν πεισματικά να ενταχθώ στην ΜΑΚΚΙ, στην ΟΝΝΕΔ, τα πολιτικά γραφεία, ανεξαρτήτως των προσώπων που στήριζα, δεν έβγαλα ποτέ ταυτότητα μέλους. Άλλωστε δεν ψηφίζω πια τη Νέα Δημοκρατία, πολύ πριν ακόμα κι απ΄τα Ζάππεια... Δεν βολεύτηκα γιατί δεν το ζήτησα, δεν διορίστηκα γιατί δεν το ζήτησα, δεν βρήκα ούτε το πιο ταπεινό μεροκάματο, παρότι το ζήτησα... Για αντίδωρο, ακόμα και σήμερα έχω το προνόμιο και την τιμή να έχω το κεφάλι μου, και την μέση μου, σε κανονική στάση... Τα μάτια μου επίσης κοιτάζουν ευθεία, μου λένε εκατό καλημέρες στο δρόμο κι εγώ διατηρώ το πλεονέκτημα να αντιγυρίζω την καλημέρα μου μόνο σε όσους σέβομαι. Τα αμετανόητα κομματόσκυλα δεν συμπεριλαμβάνονται στη λίστα μου. Πίσω γυρίζουν μόνο οι αναμνήσεις μου σε εκείνα που έγιναν, τα άλλα που δεν έγιναν και σε τούτα που γίνονται τώρα από τη Νέα Δημοκρατία αυτού του τρισμέγιστου προδότη της χώρας και των εγκληματιών συνεργατών του στην διακυβέρνησή της. Ήθελα να απαντήσω λοιπόν στον υποψήφιο που μου έστειλε ιδιωτικώς το μήνυμα, δημόσια:-Δυόμιση χρόνια δεν ήσουν δίπλα μου. Δεν σε ήθελα εγώ, δεν σου έδωσα το δικαίωμα εγώ. 

Δυόμιση χρόνια τώρα προδίδεις τη χώρα σου- εγκληματείς κατά των Ελλήνων- παραδίδοντάς τη στα νύχια των οικονομικών δολοφόνων της.-Δυόμιση χρόνια τώρα, βάφεις τα χέρια σου με το αίμα ανθρώπων και παιδιών ακόμα, τους στέλνεις στον τάφο, πότε με καραμπίνα, πότε με κρεμάλα, πότε με τις αναθυμιάσεις από τα μαγγάλια... 

Δυόμιση χρόνια τώρα ψηφίζεις μνημόνια με τα οποία μας παίρνουν τα σπίτια, απολύουν μεροκαματιάρη κόσμο χωρίς αποζημιώσεις, κόβουν το ρεύμα σε αρρώστους που κρατιούνται στη ζωή με μηχανική υποστήριξη, αξιοπρεπείς άνθρωποι ψάχνουν στα σκουπίδια για φαγητό, παιδιά λιποθυμούν από την πείνα στα σχολεία τους!

Δυόμιση χρόνια τώρα ψηφίζεις να κοπούν μισθοί και συντάξεις σε επίπεδο τριτοκοσμικών κρατών και έχεις στείλει πάνω από ένα εκατομμύριο Έλληνες στην ανεργία και δεκάδες χιλιάδες άλλους στην ξενιτιά όπως πριν από 60-70 χρόνια. 

Δυόμιση χρόνια τώρα, εργάστηκες με σύστημα και χωρίς κανένα ήθος, χωρίς τύψεις για να καταστρέψεις τη χώρα σου και να τη δεις να συνθέτει εικόνες και καταστάσεις Κατοχής! -Δυόμιση χρόνια τώρα εξαθλιώνεις την περίθαλψη, την Παιδεία, την Πρόνοια και δεν λες κουβέντα υπέρ των κυριαρχικών σου δικαιωμάτων, δεν απαντάς στις προκλήσεις των εχθρικών γειτόνων σου όπως πρέπει. Δεν εννοώ να βγάλεις τα κουμπούρια γιατί κι αυτά δεν έχεις το ανάστημα να τα κρατήσεις εκεί που έφτασες το Στράτευμα και τα Σώματα Ασφαλείας. 

Δυόμιση χρόνια τώρα ξηλώνεις και τη στολή που φόρεσες.-Δυόμιση χρόνια τώρα εσύ και η κομματική συμμορία που σκοτώνει την Ελλάδα, λες ψέματα και καταληστεύεις με τους πλέον επαχθείς φόρους τον ελληνικό λαό που πεινά, εξευτελίζεται, δοκιμάζεται, υποφέρει, αυτοκτονεί, αφήνει πίσω την οικογένειά του για να φουσκώνει το δικό σου πορτοφόλι, να απολαμβάνεις αμοιβές, παροχές και προνόμια εις βάρος δέκα εκατομμυρίων Ελλήνων! 

Δυόμιση χρόνια τώρα για να τα έχεις εσύ αυτά, συμμαχείς με τους εχθρούς της πατρίδας σου και την ξεπουλάς κομμάτι-κομμάτι σε όλα τα μήκη και πλάτη τής κοινωνικής διαστρωμάτωσης. 

Δυόμιση χρόνια τώρα, δεν είσαι δίπλα μου. 

Εγώ είμαι στις Θερμοπύλες της ζωής μου όταν ανοίγω το ψυγείο μου και βρίσκω μόνο νερό. Εσύ είσαι απέναντι. Ο Εφιάλτης.Από τις 26 Ιανουαρίου, ασφαλώς και δεν θα είμαστε μαζί για να συνεχίσεις να τρως εσύ "ακόμα πιο δυναμικά" και να εξακολουθώ να πεινάω εγώ, επίσης ακόμα πιο δυναμικά. Ελπίζω να συνεχίσεις μόνος σου και σύντομα να δικαστείτε και να τιμωρηθείτε όπως σας αξίζει για τα εγκλήματά σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...