Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Μόλις Τώρα : Οι αιχμές του Δημήτρη Τριανταφυλλόπουλου για τον Ανδρέα Κατσανιώτη !



Σε έκτακτη ανακοίνωση προέβη πριν λίγα λεπτά μέσα από την προσωπική του σελίδα στο facebook ο υποψήφιος βουλευτής Αχαΐας με την ΝΔ , Δημήτρης Τριανταφυλόπουλος , για τον συνυποψήφιο του Ανδρέα Κατσανιώτη ... αφήνοντας αιχμές για απόπειρα επηρεασμού των ψηφοφόρων μέσω μηνυμάτων sms  !

Με αφορμή την παράνομη πράξη αποστολής μαζικών μηνυμάτων προς ψηφοφόρους,ανήμερα της εκλογικής διαδικασίας,για προώθηση της υποψηφιότητάς του και επηρεασμό του εκλογικού σώματος-από πλευράς του συνυποψηφίου μου Ανδρέα Κατσανιώτη-επιθυμώ να δηλώσω-προς το παρόν-τα εξής:

«Ο κόσμος της Ν.Δ μας θέλει όλους μαζϊ.Κάποιοι προκαλούν με τις σπασμωδικές πράξεις τους εσωκομματική γκρίνια και διαμάχη. Σήμερα εγώ ασχολούμαι μόνο με τον δύσκολο αγώνα του κόμματός μου και της υποψηφιότητάς μου.Όσοι δεν τηρούν τα προβλεπόμενα απο τον εκλογικό νόμο εκτίθενται ανεπανόρθωτα ηθικά και παρανομούν.Επιφυλάσσομαι πάντως κάθε νόμιμου δικαιώματός μου υπερασπιζόμενος πάντα το ήθος,τη νομιμότητα και την εντιμότητα,σεβόμενος δε διαχρονικά την αξιοπρέπεια των ψηφοφόρων»!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...