Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

Μάγκας με τα όλα του ο φίλος μου Γιώργος Δασκαλάκης ! Διαβάστε το συγκινητικό μήνυμα που έγραψε για τον Μάκη Πουνέντη


Έχει ακούσει πολλά. Έτσι είναι. Όταν οι άνθρωποι των media δημιουργούν και δεν είναι παθητικοί δέκτες…αλλά αντιδρούν και σχεδιάζουν… γίνονται στόχοι. Πολλές φορές. Ειδικά δε όταν κάνουν και επιτυχία; Τότε προσλαμβάνουν ξεματιάστρες. 


Ο Μάκης Πουνέντης είναι ένας εξ αυτών. Των λίγων που γνωρίζουν καλά την δουλειά τους. Πολλώ μάλλον το ραδιόφωνο. Σπάνια καλλιτέχνες εκφράζονται δημόσια για πρόσωπα. Άλλοι θεωρούν ότι δεν χρωστούν χάρη σε κανέναν και άλλοι είναι βαθιά κομπλεξικοί. Έλα όμως που υπάρχουν αυτές οι εξαιρέσεις που απλά αναιρούν τον παραπάνω κανόνα. Ένας από αυτούς είναι ο Γιώργος Δασκαλάκης. Τι έγραψε στο γράμμα του δημόσια στον Μάκη Πουνέντη; 

«7 μέρες πριν τα Χριστούγεννα. 7…ο τυχερός μου αριθμός…. Σκέφτηκα λοιπόν φέτος να κάνω 7 δημόσιες ευχαριστίες σε ανθρώπους που μου στάθηκαν…πίστεψαν….και ήταν δίπλα μου όταν κάποιοι που θα έπρεπε απλά….δεν ήταν…. Το πρώτο μου λοιπόν ευχαριστώ για φέτος θα το δώσω σε έναν «ΦΙΛΟ» που με πράξεις του απέδειξε εδώ και 2 χρόνια το πόσο πολύ μ’αγαπαει…Ποτέ όμως δεν τολμήσαμε να το κάνουμε δημόσια…. Είχα πάντα τη στήριξη του και τη συμβουλή του στα επαγγελματικά μου επόμενα βήματα….

Όταν οι κύριοι Παπαδόπουλος και Φιλίππου μου έγραψαν το «ΤΙ ΤΡΑΒΑΩ» και μου το έστειλαν να το ακούσω….είπε όπως με αποκαλεί χαϊδευτικά…..»ΚΟΛΟΡΟΔΙΤΗ ΜΟΥ ΤΣΑΜΠΙΚΟ ΜΟΥ…ΕΧΕΙΣ ΣΟΥΞΕ….» Το ίδιο έγινε και με το «Ειμαι εσύ . Οπότε ένα έχω να πω…. Φίλε μου ΜΑΚΗ ΠΟΥΝΕΝΤΗ σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που είμαστε φίλοι…Να σε έχει ο θεός πάντα καλά και να χαίρεσαι την οικογένεια σου…Σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα με υγεία και χρόνια καλύτερα…

Πιστεύω πλέον δεν χρειάζεται πια να κρύβουμε ότι είμαστε φίλοι…. Είμαστε ένα σώμα..Είμαι εσύ…που λέει και το τραγούδι». 

Η απάντηση του Πουνέντη : «Φίλε μου αγαπημένε, σε ευχαριστώ πολύ! Αξίζεις τα καλύτερα! Αλλά, θέλω να ξέρεις ότι δεν σου έκανα κάποια χάρη… Αντιθέτως, εσύ μου έκανες δώρο που με εμπιστευόσουν και με έκανες να νιώθω σημαντικός! Ο Θεός να σε έχει πάντα καλά! Καλές γιορτές!»


πηγή : nassos blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...