Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

ΣΑΚΗΣ ΚΑΝΤΑΣ : Τα γλειψίματα , οι δηθενιές της νύχτας ... Και ο λόγος που τον θεωρώ "παντελονάτο" !


Πολύ μα πολύ σπάνια θα με δείτε να σχολιάζω από το προσωπικό μου blog κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο . Μάλιστα , όταν αυτό προέρχεται από το καλλιτεχνικό στερέωμα . Αυτό το έχω αφήσει για το patra gossip-news.gr , που εδώ και τέσσερα χρόνια ειδικεύεται σε lifestyle ειδήσεις !

Για την περίπτωση του Σάκη Καντά όμως , αποφάσισα να κάνω την εξαίρεση του κανόνα . Επειδή μήπως είναι κολλητήρι μου και θέλω να παίξει το όνομα του στο χώρο των media ? Σε καμία περίπτωση και όχι . Ποτέ πα ποτέ δεν μπορώ να πω ότι ήμουν ο πιο στενός του φίλος για να λειτουργήσω κάπως έτσι .

Ο Σάκης Καντάς αποτελεί την απόλυτη προσωποποίηση του πραγματικού καλλιτέχνη , όπου όχι μόνο τα λέει πάνω στην πίστα , αλλά ο άνθρωπος έχει και το χάρισμα στο και να τα γράφει εξίσου καλά . Αλέκος Ζαζόπουλος , Γιώργος Γιαννιάς , Πάνος Καλλίδης , Σάκης Βέρρος είναι μόνο ορισμένοι από τους καλλιτέχνες που έχουν αφεθεί στα μαγικά του μουσικοσυνθετικά χέρια κατά το παρελθόν . Όλα αυτά μέχρι στιγμής λίγο πολύ τα γνωρίζατε και δεν αποτελούν την κύρια αφορμή που αποφάσισα να γράψω σήμερα για αυτόν . Ο λόγος είναι άλλος και συνδέεται με την γενικότερη προσωπικότητα που τον διακατέχει σαν άνθρωπο . Από τις ελάχιστες φορές που έχω συνομιλήσει κατ' ιδίαν μαζί του , κατάλαβα ότι έχω να να κάνω με έναν άντρα άκρως ... παντελονάτο . Ο Σάκης Καντάς ξεχωρίζει στην νυχτερινή πιάτσα της Πάτρας , γιατί ότι λέει τα εννοεί . Ποτέ μα ποτέ δεν θα τον δείτε να "γλύφει" κατουρημένες ποδιές για ένα μεροκάματο . Αν δεν γουστάρει κάποιον  , θα του το δείξει , χωρίς ποτέ από μπροστά να του το παίζει φίλος - και όλα τα σχετικά "πουτανίστικα" που συνηθίζουν να πράττουν τόσοι άλλοι - ενώ από πίσω να σκάβει τον λάκο του άλλου .

Είναι ένας από τους ελάχιστους τύπους που γουστάρω να συζητάω μαζί του . Θα σας το ομολογήσω , ότι μέχρι σήμερα δεν με έχει πάρει ούτε ένα τηλέφωνο για να μου ζητήσει κάποια χάρη . Και αυτό σας το γράφω σήμερα εδώ μέσα από το προσωπικό μου blog για πρώτη φορά . 

Το να γουστάρει κάποιος τον Σάκη Καντά ως καλλιτεχνική οντότητα είναι άκρως λογικό . Εγώ όμως σαν Ηλίας Τσίπας τον γουστάρω πάνω απ όλα σαν άνθρωπο , γιατί απλά είναι μάγκας με τα όλα του . 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...