Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Άσε μας ρε Αργύρη !!! Σε άλλη χώρα ζεις αγόρι μου ; ... Αίτηση Ντινόπουλου για να ασφαλίζεται ως ΑΝΕΡΓΟΣ δημοσιογράφος!!! Ποια είναι η απάντησή του στο σκάνδαλο;


Μια αίτηση προς τον Ενιαίο Δημοσιογραφικό Οργανισμό Επικουρικής Ασφάλισης και Περίθαλψης (ΕΔΟΕΑΠ) που αποδίδεται στον υπουργό Εσωτερικών Αργύρη Ντινόπουλο τον φέρει να ζητά το 2013 την κατ΄ εξαίρεση ασφάλισή του στον Οργανισμό, ως άνεργου δημοσιογράφου.

Το σχετικό έγγραφο που κατατέθηκε χθες στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του ΕΔΟΕΑΠ, αλλά δεν αναγνωρίζει ο, πρώην δημοσιογράφος, υπουργός φέρνει στη δημοσιότητα ο ιστότοπος TVXS του Στέλιου Κούλογλου.
Με το έγγραφο που έχει κατατεθεί τον Μάιο του 2013 και έχει μάλιστα αριθμό πρωτοκόλλου, ο κ. Ντινόπουλος φέρεται να ζητάει να ασφαλιστεί ως άνεργος δημοσιογράφος στον Οργανισμό και άρα να οριστεί το σχετικό χαμηλότερο ασφάλιστρο.
Παράλληλα, το άλλο ζήτημα που προκάλεσε ένταση στο διοικητικό συμβούλιο του ΕΔΟΕΑΠ ήταν η αίτηση που έχει καταθέσει ο κ. Ντινόπουλος για να ρυθμίσει το χρέος από τις ασφαλιστικές εισφορές που δεν έχει καταβάλει από το 2008, όταν και μπήκε στην πολιτική. Ο ίδιος ζητάει, όπως έχει το δικαίωμα, διακανονισμό σε 48 δόσεις αλλά δεν έχει αποφασιστεί ακόμη το ποσό που οφείλει να καταβάλλει στον ΕΔΟΕΑΠ.
Το ζήτημα είναι αν θα υπολογιστεί με το ασφάλιστρο του ανέργου όπως πρότεινε χθες ο πρόεδρος του ΕΔΟΕΑΠ Πάνος Σόμπολος και άρα θα είναι περίπου 5.500 ευρώ ή με βάση τον τελευταίο του μισθό ως δημοσιογράφου και τα γενικότερα εισοδήματά του από την πολιτική άρα θα φτάσει περίπου στα 15.000 ευρώ.
Ντινόπουλος: Λάθος του μηχανογραφικού
Σε απάντηση του, ο υπουργός Εσωτερικών αναφέρει πως «αδυνατεί να καταλάβει γιατί στο χθεσινό διοικητικό συμβούλιο του ΕΔΟΕΑΠ ανάμεσα στους διάφορους τρόπους καταβολής των ασφαλίστρων παρουσιάστηκε -από τις υπηρεσίες του ΕΔΟΕΑΠ- και πρόταση καταβολής ασφαλίστρων ανέργου συνοδευόμενη, μάλιστα, από ένα μηχανογραφημένο διαβιβαστικό της αιτήσεώς μου που -βέβαια- δεν φέρει την δική μου υπογραφή».
Όπως υποστηρίζει «με χειρόγραφη (και ενυπόγραφη από εμένα), μάλιστα, αίτησή μου στις 27/06/2013 ζητάω (επί λέξει) «τον διακανονισμό των οφειλών μου στον κλάδο ασθενείας» χωρίς βεβαίως σε καμία περίπτωση να ζητάω αυτό να γίνει… λόγω ανεργίας». «Σε επανειλημμένες παρεμβάσεις μου προς τον ΕΔΟΕΑΠ (προϊσταμένη αρμοδίου τμήματος Μαίρη Καλαϊτζή, νομικός σύμβουλος Αντώνης Καινούργιος) είχα ζητήσει να προσδιοριστεί ο τρόπος καταβολής των ασφάλιστρων.
«Αναμένω την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του ΕΔΟΕΑΠ το οποίο πρέπει επιτέλους να αποφασίσει ποια είναι τα ασφάλιστρα που πρέπει να καταβάλω αφού, εκ του νόμου, έχω το δικαίωμα να επιλέξω, ως βουλευτής, τον ασφαλιστικό φορέα μου. Επαναλαμβάνω: καταβάλλοντας ο ίδιος τις ασφαλιστικές εισφορές μου». «Βιαστήκατε να με συκοφαντήσετε», καταλήγει.
koolnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...