Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

Άριστο γνώστη της νυχτερινής πιάτσας επέλεξα να καλέσω στην σημερινή μου εκπομπή . Ο Γιώργος Κολλιόπουλος απόψε στις 9 το βράδυ στο "One Man Show" !


Άτομο που γνωρίζει όσο κανένας άλλος καλύτερα τα δρώμενα της νύχτας , επέλεξα να καλέσω για την σημερινή μου εκπομπή !

Ο Γιώργος Κολλιόπουλος , είναι ο ιδανικός να μου απαντήσει σε πολλές "πικάντικες" ερωτήσεις που ήδη έχω στο νου μου , μιας και το πρόσωπο του στο παρελθόν ενεπλάκη με διάφορα νυχτερινά καταστήματα .  Τα μάτια του έχουν δει πάρα πολλά ευτράπελα στην νυχτερινή πιάτσα , όπου σκοπός μου είναι να μου αποκαλύψει στοιχεία από το παρασκήνιο , αυτά που όλοι μας συζητάμε στα κρυφά , αλλά αδυνατούμε στο να τα δημοσιοποιήσουμε . Άλλωστε , για περισσότερα από 10 χρόνια αποτέλεσε έναν από τους πιο στενούς συνεργάτες του Mr Romeo , Παναγιώτη Βασιλειάδη , όπου ο κύκλος αυτός έκλεισε οριστικά κατά την περσινή χειμερινή σεζόν . Η απόφαση του να στελεχώσει την οικογένεια Κόζη σε καμία περίπτωση δεν πέρασε έτσι στο ... ντούκου , όπου οι αρμοδιότητες του ήταν πιο διευρυμένες σε ότι αφορούσε το "Κέντρο Πατρών" . Το φετινό καλοκαίρι που μας πέρασε , σαφέστατα και πραγματοποίησε το παραπάνω βήμα με το ποσοστό μεριδίου που αγόρασε από το "Ρόδον" . 

Το όνομα του Γιώργου Κολλιόπουλου δεν σταματάει να μας απασχολεί μόνο με αυτά , μιας και η παρουσία του στο νεοεισερχόμενο club , "Απλά Ελληνικά",  είναι σίγουρη και δεδομένη . Άλλωστε , οι πληροφορίες μου αναφέρουν πως ... έβαλε και αυτός το χεράκι του στο να αγοραστεί η ονομασία του  , του νούμερο 1 ελληνάδικου της Γλυφάδας .

Αυτά και άλλα πολλά , απόψε στις 9 ακριβώς το βράδυ στην εκπομπή "One Man Show" , μέσα από την μοναδική διαδικτυακή τηλεόραση της Πάτρας και το www.beebox.gr

Εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε , είναι να κάνετε ένα απλό κλικ στο παρακάτω σύνδεσμο - Εδώ 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...