Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

"Θέλω να έχω σχέση μαζί της ...αλλά αυτή με έχει κανονικά γαρμμένο" - Δείτε τι απάντηση δώσαμε στον φίλο μας !!!



ΕΣΥ ΤΟΝ ΘΕΣ ...ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΣΕ ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΗΣ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ . 


Διαβάστε την παρακάτω χαρακτηριστική περίπτωση του φίλου μας :


Καλησπέρα και από εμένα.

θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο σύντομος γίνεται αν και δεν το βλέπω γιατί θα γράψω μια ιστοριούλα.

Είμαι 23 ετών(απελπισμένα ρομαντικός και καλός) και η κοπέλα που είμαι τρελαμένος είναι στα 18,5.
Αυτή λοιπόν είχε πολλές σεξουαλικές εμπειρίες μέχρι τώρα με διάφορους συντρόφους και γενικότερα δεν ήταν και το πιο σοβαρό άτομο,είχε μια σχέση από τα 15 της(με έναν τύπο 18) για 3 χρόνια, τώρα πως κατάφερε να πάει με τόσους πολλούς δεν ξέρω να σας πω(2ψιφιο νούμερο). Εδώ και περίπου 10 μήνες έχει αλλάξει όμως ριζικά τουλάχιστον αυτό βλέπω και πιστεύω.

Μετα απο λιγες μερες κοινης παρεας αρχισε να μου αρεσει η κοπελα, υστερα απο 1 διημερο συγκεκριμενα που ηταν πολυ διαχυτικη μαζι μου . Με τα πολλα την ερωτευτηκα,ειναι φοβερος ανθρωπος, γεματος ζωη,τρελα και χαμογελο παρολο που ηξερα τι εχει κανει στο παρελθον, κατι που με απωθουσε στην αρχη. Στην προσπαθεια μου να την προσεγγισω καλυτερα και εννοω οτι απλα την επαιρνα τηλεφωνο για να βγουμε οι 2 μας , αυτη εβρισκε δικαιολογιες(εγινε 2 3 φορες). Μετα εμαθα απο τον κολλητο της που ειναι και φιλος μου οτι με βλεπει φιλικα. Της μιλησα μεσω ιντερνετ και μου ειπε το ιδιο. Παραλληλα εγω ειχα ξεκινησει ενα παιχνιδι ονλαιν για να μπορω να εχω επαφη μαζι της μιας και επαιζε και αυτη. Μετα απο την απορριψη μεσω μιας οθονης υπολογιστη φυσικο ηταν να στεναχωρηθω πολυ γιατι πιστευα και πιστευω πως ταιριαζουμε πολυ μιας και θελει να αφησει το παρελθον της πισω και να προχωρησει σε κατι καινουργιο για αυτην, αλλα δεν το εβαλα κατω , ειπα οτι θα την διεκδικισω οτι θα κανω οτι περνα απο το χερι μου για να με δει ερωτικα. Για 1μιση 2 μηνες μετα βγαιναμε οι 2 μας και σταδιακα εδειχνα το ενδιαφερον μου, φοβομουν να κανω κατι βιαστικο ειναι η αληθεια γιατι υπηρχε και μια χυλοπιτα στη μεση, ισως ημουν και πιεστικος γιατι ηθελα να την βλεπω συχνα κατι που ακομα κανω και δεν με ενοιαζε το ποσα λεφτα θα ξοδευα για να περασει εκεινη καλα πραγματικα δεν το σκεφτομουνα. Αρχισε να μου ανοιγεται μου ειπε για τα προβληματα της τα ονειρα της κατι που δυσκολα κανει σε ανθρωπους , πηγα σπιτι της κλπ και εγω ερωτευομουν ακομη περισσοτερο ηθελα να δει ποιοσ πραγματικα ειμαι να με αγαπησει για αυτο που ειμαι ονειρευομουν τι στιγμη που θα επεφτε στην αγκαλια μου και θα την φιλουσα. Οσο καλα και αν περνουσαμε μαζι η και με παρεα αλλο τοσο εγω υποκρινομουν, αναρωτιομουν γιατι να μην ειμαστε μαζι και απο μεσα μου εκλαιγα καθε φορα που ημουν διπλα της. Ολα αυτα για να ερθει η μερα οπου θα μαθω ξανα απο τον κολλητο της οτι με βλεπει ακομη φιλικα και οτι εχει καταλαβει οτι την θελω ακομα(ευτυχως δηλαδη), αλλα παλι μεσω τριτου, παλι, εκει εσπασα... Πηγα σπιτι της για να μιλησουμε και επιτελους εκει μετα απο τοσους μηνες καταφερα να της πω τι πραγματικα αισθανομαι. Εκεινη μου ειπε οτι οσα εκανα για αυτη αμα τα εκανα σε αλλη κοπελα θα την ειχα δικια μου απλα μου εξηγησε οτι δεν ειναι τετοιου στυλ κλπ ,πραγματικα εκανα πολλα για εκεινη το βασικοτερο απο αυτα ηταν οτι παρατησα τους φιλους μου αλλα δεν θα το μαθει ποτε. Επισης της ειπα οτι την θελω στη ζωη μου και οτι την νοιαζομαι πολυ ,και αυτη το ιδιο μου ειπε , και οτι δεν χρειαζεται να βαλουμε ταμπελα σε αυτο που θα ειμαστε στο μελλον. Της ειπα οτι θα προσπαθησω να την δω διαφορετικα κατι που αποδεικνυεται σε ψεμα. Το κλιμα ηταν πολυ καλο και φευγοντας της εδωσα ενα γραμμα που της ειχα γραψει οπου μεσα ανεφερα οτι ενιωθα για αυτην και καποιες σκεψεις μου σε συγκεκριμενες περιοδους οπως για μια εβδομαδα που ειχε φυγει στο χωριο της, δεν εχω ξαναπερασει χειροτερη βδομαδα ποτε, φοβομουν αν θα κανει κατι με καποιον απο κει συνεχως....ετρεμα ρε παιδια. Καιρο μετα μου ειπε οτι εκλαψε οταν διαβασε το γραμμα και οτι καταλαβε ποσο χαζη ειναι, ενας θεος ξερει.

Συνεχιζαμε να βγαινουμε και αφου ειχαν ξεκαθαρισει τα πραγματα ειμασταν πιο χαλαροι, συζητησαμε για σχεσεις μας για σεξ για φαντασιωσεις που ειχε ο ενας για τον αλλο γενικα ηρθαμε ακομα πιο κοντα. Δεν της εκρυψα οτι εχω ακομα αισθηματα για αυτη και οτι προσπαθω, κατι που ηταν μεγαλο ψεμα , ακομα ειχα και εχω κρυφες ελπιδες. Πανω στην κουβεντα μια μερα μου λεει οτι δεν θελει να χαλιεμαι για αυτην , οτι δεν αξιζει γιατι με αγαπαει, της απαντησα οτι την αγαπαω κιεγω και πραγματικα πιστευα με ολη μου την καρδια τισ λεξεις που ξεστομιζα, τις ειπα επισης οτι δεν θα της φερομουν σκαρτα ποτε και οτι και αν γινει θα ειμαι παντα διπλα της και το εννοω, γιατι εχω ριξει τοσο πολυ τον εγωισμο μου για αυτην την κοπελα που δεν εχω τη δυναμη να της φερθω ασχημα. Συζητησαμε επισης για την μερα που ισως βρει καποιον αλλο, αυτο τοτε δεν το ειχα σκεφτει απλα ηθελα μονο να ειμαι μαζι της και κρυφα πισω στο μυαλο μου μπας και αλλαξει γνωμη και συνειδητοποιησα οτι δεν μπορω να κανω πραγματα μαζι της , οπως πχ να παμε καπου και να την δω να φλερταρει, αδιανοητο για μενα . Ακομα και σημερα συνεχιζουμε τουλαχιστον να μιλαμε καθε μερα μεσω ιντερνετ και να την βλεπω συχνα για ωρες , την εχω ρωτησει αν εχει προβλημα τωρα με αυτο και εχει απαντησει αρνητικα, απλα θελει να βλεπει και τον κολλητο της γιατι και γω μερικες φορες εσκεμμενα δεν ηθελα να ειναι μαζι μας.

Αυτη ηταν ας πουμε η ιστορια, και την γραφω για να καταλαβετε εστω λιγο για μενα και για την κοπελα.
Ειμαι ερωτευμενος μαζι της, την αγαπαω, την νοιαζομαι , την θελω τοσο πολυ που ειναι το μοναδικο πραγμα που σκεφτομαι ολη την μερα. ΟΤαν ξερω οτι δεν θα την δω γινομαι χαλια, οταν δεν ειμαι μαζι της ειμαι χαλια. Οταν ειμαι μαζι της ειμαι καλυτερα αλλα ειναι αυτο το μυαλο που σε κραταει να μην κανεις καποια κινηση και την χασω απο τη ζωη μου οριστικα, ειναι το ναρκωτικο μου. Θελω να ειμαι συνεχεια μαζι της οχι μονο γιατι την θελω τοσο πολυ αλλα και απο φοβο, φοβαμαι μην βρει καποιον αλλο η μηπως ερθει στην επιφανεια ο παλιος της εαυτος. Πλεον οι φιλοι μου δεν θελουν να μιλαω για αυτην γιατι μου εχουν πει τι πρεπει να κανω, να φυγω μακρια της δλδ, κατι που δεν μπορω να κανω οσο λογικο και αν ακουγεται. Την αγαπαω πραγματικα και δεν πιστευω οτι ειναι μονο εγωισμος. Δεν πιστευα ποτε οτι θα κανω ετσι για μια γυναικα αλλα εχω σοβαρο προβλημα, δεν ξερω τι να κανω πλεον. Ειμαι πιεστικος κανω και λεω υπερβολες...Οταν ειναι μακρια μου εχω αγχος και προσπαθω να βρω κατι ξεκαρφωτο για να δω τι κανει εκεινη τι στιγμη. Δεν ξερω τι θα κανω τι μερα που θα βρει καποιον αλλο.
Δεν εχω ορεξη να κανω τιποτα αν δεν ειναι και αυτη μαζι, ο κοσμος μου γυριζει γυρω της και ειμαι εξαρτημενος απο αυτη. Λιγο ασχημα να μου μιλησει γκρεμιζονται ολα γυρω μου.

Το μοναδικο πραγμα που θελω τωρα ειναι να ειμαι μαζι της και δεν εννοω απλα σαν ενας φιλος που υποκρινεται αλλα να μου δωσει μια ευκαιρια να της αποδειξω οτι μπορω να ειμαι μαζι της για να της δωσω οση αγαπη εχω μεσα μου.Το μονο που με κραταει στα ποδια μου ειναι το γεγονος οτι μερικες φορες οταν ειμαι μαζι της εχω την ψευδαισθηση οτι εχουμε σχεση και αυτη η ελπιδα, η καταραμενη ελπιδα. Θα ηθελα τη γνωμη σας και την βοηθεια σας και 1000 συγνωμη αν σας κουρασα .:>
Οτι περαιτερω θελετε να με ρωτησετε εδω θα ειμαι, ευχαριστω εκ των προτερων.
Απάντηση
Αγαπητέ φίλε,

Αρχικά θα ήθελα να σε ευχαριστήσω που μας εμπιστεύτηκες τους προβληματισμούς σου και τις ανησυχίες σου. αυτό που φαίνεται να σε απασχολεί είναι ο έρωτας σου για μία κοπέλα, η οποία από ότι φαίνεται δεν αισθάνεται το ίδιο. Το έχετε συζητήσει και της έχεις πει πώς αισθάνεσαι. Η σχέση σας τώρα είναι φιλική με την ελπίδα από μεριάς σου αυτό να αλλάξει κάποια μέρα και να γίνεται ζευγάρι. Τα συναισθήματά σου είναι πολύ έντονα και επιδιώκεις με κάθε τρόπο να περνάτε όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο μαζί. Επίσης, η διάθεσή σου εξαρτάται από τη δική της διάθεση και το γεγονός ότι έχετε επαφή έστω και σε φιλικό επίπεδο σου δίνει ελπίδες για το μέλλον.

Αναρωτιόμουν λοιπόν, αν τελικά η επαφή με την συγκεκριμένη κοπέλα σου κάνει τελικά καλό. Περνάτε αρκετό χρόνο μαζί και τα πάντα περιστρέφονται γύρω από εκείνη. Φαίνεται, ότι έχεις παραμελήσει όλους τους υπόλοιπους φίλους και γνωστούς από την καθημερινότητά σου. Της έχεις εκφράσει τα συναισθήματα σου και σου έχει πει και εκείνη ότι σε βλέπει φιλικά. Καταλαβαίνω ότι σου είναι δύσκολο να το δεχτείς και ότι προσπαθείς ακόμη και τώρα να την κερδίσεις λέγοντας ψέματα ότι αποδέχτηκες το ότι σε βλέπει φιλικά, όμως με αυτό τον τρόπο δεν θα μπορέσεις να προχωρήσεις παρακάτω και αν κάποια στιγμή κάνει μία σχέση θα απογοητευτείς πολύ περισσότερο. Μήπως θα ήταν καλύτερο να αποδεχτείς ότι εκείνη δεν αισθάνεται το ίδιο με εσένα και να αποφασίσεις αν μπορείς να έχεις μια φιλική σχέση μαζί της; Καμιά φορά δεν βρίσκουμε την ανταπόκριση που θα θέλαμε από κάποιους ανθρώπους και αυτό είναι πολύ δυσάρεστο, όμως είναι στο χέρι μας να το ξεπεράσουμε και να πάμε παρακάτω. Δυστυχώς, σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορούμε να κάνουμε τον άλλο να αισθανθεί πράγματα για εμάς, μπορούμε μόνο να αποδεχτούμε το γεγονός ότι τα δικά του συναισθήματα είναι διαφορετικά. Επίσης, το αν θα σου δώσει μία ευκαιρία για να της αποδείξεις πόσο την αγαπάς είναι κάτι που θα το αποφασίσει εκείνη. Βέβαια, αν αυτή η σχέση που έχετε τώρα σου κάνει καλό τότε μπορείς να την συνεχίσεις, αν όμως δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο τότε καλό είναι να το ξανασκεφτείς. Η απόφαση είναι δική σου.

Κλείνοντας θα ήθελα να σου πω ότι μπορείς και πάλι να επικοινωνήσεις μαζί μας για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς στο μέλλον. Να είσαι καλά.

Φιλικά,

Ν.Κ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...