Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Γιώργος Κοτοπούλης: Η Πάτρα έχει Αεροδρόμιο! – Μόνο που στον Δήμο δεν το «βλέπουν»

Η φωτογραφία είναι από την υποδοχή που έκανε ο Σύλλογος Εστίασης & Αναψυχής του Νομού Αχαΐας, στην πρώτη τακτική πτήση της Rayan Air στο αεροδρόμιο του Αράξου τον Απρίλιο του 2012

Ερώτηση: Ποια δραστηριότητα στην περιοχή μας, στην δύσκολη εποχή που ζούμε, αντί να συρρικνώνεται και να «βουλιάζει», παρουσιάζει σταθερά αυξητική τάση;
Απάντηση: Το Αεροδρόμιο του Αράξου. Διαβάστε αριθμούς: Το 2010, 40.000 επιβάτες. Το 2011 διπλασιάστηκαν (82.000 επιβάτες). Το 2012 έφτασαν τους 140.000 και πέρυσι ανέβηκαν στους 144.000 επιβάτες!
Φυσικά, όταν λέμε Άραξος, εννοούμε κατά βάση Πάτρα. Αεροδρόμιο της Πάτρας είναι ο Άραξος, έστω κι αν διοικητικά υπάγεται σε άλλο Δήμο. Αυτονόητα πράγματα, θα μου πείτε…
Μόνο που η Πάτρα και οι φορείς της, εδώ και χρόνια, έχουν στρέψει αποφασιστικά την πλάτη σε μια υποδομή που φέρνει κάθε χρόνο στην περιοχή μας δεκάδες χιλιάδες ξένους επισκέπτες. Και από τους οποίους, αν υπήρχε σχέδιο από την εκάστοτε δημοτική αρχή, πολλά θα μπορούσε να κερδίσει η αναιμική τοπική μας οικονομία. Δημιουργώντας θέσεις εργασίας, τζίρους στο εμπόριο κ.ο.κ.
Ο Δήμος της Πάτρας ποτέ δεν ασχολήθηκε ουσιαστικά και σε βάθος με το Αεροδρόμιο «του»! Ποτέ δεν ενέταξε τον Άραξο σε μια σοβαρή στρατηγική τόνωσης του τουρισμού. Ποτέ δεν ξέφυγε από αγκυλώσεις του στυλ «ο Άραξος είναι σε άλλο Δήμο, ας ασχοληθεί η εκεί δημοτική αρχή, εμάς δεν μας αφορά»!
Και έτσι… Έτσι ο Άραξος, το Αεροδρόμιο της Πάτρας δηλαδή, παρά την συνεισφορά του στις αφίξεις ξένων επισκεπτών, παρουσιάζει εικόνα εγκατάλειψης αφού ούτε καν τα μικρά και καθημερινά δεν έχουν λυθεί, παρά τις τεράστιες προσπάθειες, την επιμονή και τον ζήλο του προσωπικού του Αεροδρομίου.
Και όταν λέμε μικρά και καθημερινά εννοούμε απλά πράγματα. Όπως κάδοι απορριμμάτων, σωστή σήμανση στους δρόμους, φωτισμός, τακτική υπεραστική συγκοινωνία, σωστές και σύγχρονες βοηθητικές υποδομές και πολλά άλλα.
Ούτε καν πρόβλεψη για επέκταση του Προαστιακού μέχρι του Λάππα δεν υπάρχει ώστε να εξυπηρετούνται όσοι επισκέπτες θελήσουν να έρθουν με τρένο στην Πάτρα.
Για να μην πω ότι ο Δήμος, όπως κάνουν άλλες πόλεις της Ελλάδας, θα έπρεπε να είχε έρθει σε επαφή με μεγάλους τουριστικούς οργανισμούς του εξωτερικού (tour operators) αξιοποιώντας τον Άραξο ως βασικό επιχείρημα εύκολης μετάβασης από και προς την Πάτρα.
Ο Άραξος είναι ένα παράδειγμα ανάμεσα στα πολλά άλλα. Ένα παράδειγμα του πόσο κοντόφθαλμα και στενά αντιμετώπισε η δημοτική αρχή κρίσιμα ζητήματα για την πόλη, την προβολή και την οικονομία της.
Ο Άραξος δεν είναι «αλλού». Ο Άραξος είναι εδώ! Είναι Αεροδρόμιο της Πάτρας.
Όσοι δεν το βλέπουν και όσοι αγνοούν την τεράστια σημασία του, απλώς κρύβονται πίσω από το δάκτυλο τους.
πηγή : the

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...