Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Θανάσης Βασιλάκος : Έληξε η συνεργασία του με τον Παναγιώτη Βασιλειάδη - Romeo Πάτρας ! Δείτε το ευχαριστήριο μήνυμα προς τον Ηλία Τσίπα !



Πρώτο το patra gossipnews.gr σας ανακοίνωσε ( Εδώ ) την αυλαία που έπεσε στην προγραμματισμένη συνεργασία μεταξύ του Θανάση Βασιλάκου και του νυχτερινού καταστήματος , Romeo Πάτρας !

Ανάμεσα στα άτομα που θέλησε να ευχαριστήσει , ήταν και ο διαχειριστής έκδοσης του παραπάνω blog , Ηλίας Τσίπας . Διαβάστε το ευχαριστήριο μήνυμα που μου έγραψε ο ίδιος αυτοπροσώπως :

" Φιλαράκι είσαι από τους πρώτους που ενημερώνω πως έφτασε στο τέλος η συνεργασία που υπήρχε με τον Παναγιώτη Βασιλειάδη . Αν και δεν έτυχε να γνωριστούμε από κοντά , όμως παρόλα αυτά θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την διαρκής στήριξη που έδειξες όλο αυτό το συγκεκριμένο διάστημα προς το πρόσωπο μου . Εύχομαι τα καλύτερα τόσο σε σένα όσο και στα site που διευθύνεις . Εγώ επανέρχομαι στα γνώριμα καλλιτεχνικά στέκια της Αθήνας ! Καλή συνέχεια ! "

Φυσικά και εγώ από την μεριά μου , να ευχηθώ κάθε επιτυχία στα μελλοντικά βήματα του Θανάση , ο οποίος ξεχωρίζει τόσο σαν καλλιτεχνική οντότητα , αλλά κυρίως σαν άνθρωπος . Το πιο βασικό θεωρώ από όλα !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...