Δευτέρα 2 Μαΐου 2016

ΔΕΙΤΕ τι έκανε στην Αχαγιά ο παππούς του τραγουδιστή Νίκου Οικονομόπουλου




Ο καταγόμενος από την Πάτρα τραγουδιστής Νίκος Οικονομόπουλος αναφέρεται συχνά στον παππού του. Λέει ότι έγινε τραγουδιστής επειδή είχε επιρροές από τον παππού του ο οποίος ήταν ψάλτης!


Αναφέρει όμως και μερικές από τις δουλειές που είχε κάνει: «Ναι, εγώ να σου πω ότι δούλευα από τα 13 μου σε διάφορες δουλειές, σε πιτσαρίες, σε ψαράδικα. Το ψαράδικο δε, πρέπει να σου πω ότι μου έχει λείψει. Μου έχει λείψει που καθάριζα ψάρια και προσπαθούσα να τα πουλήσω. Ήταν ωραία εμπειρία. Στα 17 δούλευα σε μία πιτσαρία και εκεί ο άνθρωπος που μας έφερνε τα αλλαντικά δούλευε Παρασκευή και Σάββατο στα μπουζούκια στον Πύργο Ηλείας. Και του λέει το αφεντικό μου τότε «άκουσε να δεις πως τραγουδάει ο Νικόλας». Του άρεσα πάρα πολύ, κάθε πρωί που τελειώναμε την δουλειά με έβαζε να τραγουδάω. Με ακούει λοιπόν ο κύριος αυτός και μου είπε να πάω μια Παρασκευή στις πρόβες να με ακούσει ο επιχειρηματίας. Πήγα, με άκουσαν, τους άρεσα και ξεκίνησα να δουλεύω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...