Ίσως κάποτε να αποτελούσε μεγάλο γεγονός το να γίνεται ένας διάσημος το "πρόσωπο" μίας εταιρείας, επικοινωνώντας και προωθώντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Στις μέρες μας κάτι τέτοιο δεν προκαλεί καμία απολύτως έκπληξη, καθώς όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αποφασίζουν να επενδύσουν σε προσωπικότητες ευρέως αναγνωρίσιμες από το κοινό ή με πιο απλά λόγια σε celebrities! Άραγε αξίζει μία τέτοια επένδυση;
Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2018
MIG: Ποιοι βρίσκονται πίσω από την εξαγορά του ποσοστού του ομίλου
Έλληνες επενδυτές πιθανολογείται ότι βρίσκονται πίσω από τη συναλλαγή στις 28 Δεκεμβρίου του πακέτου μετοχών της Marfin Investment Group. Επισήμως για την αγορά των 90.753.687 μετοχών που αντιστοιχούν σε ποσοστό 9,6597% της MIG εμφανίζεται ο γερμανός κ. Jochen Müller, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν λεπτομέρειες για το who is who του εν λόγω επενδυτή. Σημειώνεται ότι η αγορά έγινε μετά την αποεπένδυση από τη MIG του DUBAI GROUP.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia
Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...
-
Όταν τον πρωτογνωρίσαμε ως νεοεισερχόμενο παίκτη στο τερέν της αθηναϊκής νύχτας, μας είπανε ότι δεν θα πάει μακριά η ..βαλίτσα. Ότι δεν ...
-
Γενέθλια είχε χθες ο αδερφός της Παυλίνας Κωσταγιού. Η σύντροφος και μητέρα του παιδιού του γνωστού επιχειρηματία-ιδιοκτήτη νυχτερινών...