Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018

Οργή Χατζηνικολάου για Novartis

Αποτέλεσμα εικόνας για Οργή Χατζηνικολάου για Novartis


«ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΥΝΗΓΩ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - «ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ»

Δεν συγκρατιέται η οργή του Νίκου Χατζηνικολάου για την εμπλοκή τού ονόματός του από προστατευόμενο μάρτυρα στην υπόθεση Νοβάρτις. Την εξέφρασε αρχικά δημοσίως στη διάρκεια του βραδινού δελτίου ειδήσεων του Αντένα, την Τέταρτη,  και συνέχισε να την εκδηλώνει την Πέμπτη, αυτή τη φορά με
απειλές, από τα ραδιόφωνο του Real Group. Όσα λεφτά δεν πήρε από την φαρμακευτική εταιρία θα τα πάρει από τον προστατευόμενο μάρτυρα, είπε σε μια από τις χαρακτηριστικότερες φράσεις του, προσθέτοντας ότι αυτά τα λεφτά θα είναι πολλά. Με την ευκαιρία της αναφοράς του στα όσα του καταλογίζουν, είπε ότι γνωρίζει το ενενήντα τοις εκατό των επικεφαλής των εταιριών γιατί, όπως παραδέχτηκε, μέσα στη δουλειά του είναι και η υποχρέωση να κυνηγάει διαφημίσεις για τα Μέσα του Real Group.

Ωστόσο, υπογράμμισε ότι τον πρώην αντιπρόεδρο της Νοβάρτις στην Ελλάδα δεν τον  έχει συναντήσει καν, ενώ ούτε ξέρει πού βρίσκονται τα γραφεία της εταιρίας. Και χαρακτήρισε τον εαυτό του τυχερό που δεν συνέβη αυτό, δηλαδή να είχε γνωρίσει τον Κωνσταντίνο Φρουζή, γιατί τότε θα έπρεπε να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας.

«Έχω μια γεύση ότι η δικογραφία έχει κενά, έχει μαύρες τρύπες, έχει προφανή ψευδή. Και το λέω εγώ μετά λόγου γνώσεως, γιατί είδα να αναφέρεται το όνομά μου, ενώ δεν γνωρίζω καν τον συγκεκριμένο άνθρωπο», είπε ο Νίκος Χατζηνικολάου, και πρόσθεσε: «Δεν γνωρίζω ούτε πού είναι τα γραφεία της Νοβάρτις, στα οποία γράφει ο προστατευόμενος μάρτυς ότι έχω επισκεφθεί 3 ή 4 φορές τον Φρουζή και ότι του έκλεισα και ραντεβού.

»Θέλω να πω, και είναι η τελευταία φορά γιατί θα το αναθέσω στον δικηγόρο μου, ότι πρόκειται τα χρήματα που δεν πήρα από τη Νοβάρτις να τα πάρω από τον προστατευόμενο μάρτυρα. Σας βεβαιώ γι αυτό, και να ξέρετε ότι το επόμενο διάστημα θα ταλαιπωρηθεί πολύ αυτός που αποφάσισε να εμπλέξει αδίκως το όνομά μου στην υπόθεση. Και αυτή τη φορά δεν θα είναι μόνο αγωγή, θα είναι και μήνυση για προσβολή προσωπικότητας. Σας διαβεβαιώ ότι θα είναι πολλά τα χρήματα που θα πληρώσει ο συγκεκριμένος. Δεν θα κάνω εγώ την προσπάθεια να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας, θα αποδείξει αυτός ότι είμαι».

«Γνωρίζω το 90% των επικεφαλής των εταιριών»

Αν και ανέφερε ότι είναι η τελευταία φορά που μιλάει για το θέμα, ο Νίκος Χατζηνικολάου επανήλθε πολλή ώρα μετά στο θέμα που τον αφορά, για να πει ότι νιώθει τυχερός επειδή δεν έτυχε να γνωρίζει τον εν Ελλάδι πρώην αντιπρόεδρο της φαρμακευτικής εταιρίας. Μάλιστα, παραδέχτηκε δημοσίως κάτι που δεν είναι εύκολο να πει δημοσίως ένας ιδιοκτήτης Μέσωνενημέρωσης. Ότι, δηλαδή, θεωρεί μέρος της δουλειάς του την υποχρέωση να κινηθεί ο ίδιος (υποθέτουμε ΚΑΙ ο ίδιος) για την εξασφάλιση διαφήμισης που συντηρεί τις εφημερίδες τού Ομίλου, τα ραδιόφωνα και τα σάιτ. Ανέφερε συγκεκριμένα:

«Σκέψου και να 'χα πάει στα γραφεία της Νοβάρτις, σκέψου και να τον ήξερα(σημ: εννοεί τον κ. Φρουζή). Ξέρω το ενενήντα τοις εκατό των επικεφαλής των εταιριών. Διότι μέσα στη δουλειά μου είναι κι αυτό: να κυνηγώ τη διαφήμιση. Για τις εφημερίδες μας, για τα ραδιόφωνά μας, για τα σάιτ μας. Σκέψου να ΄χα πάει. Άντε να πείσω τώρα ότι δεν είμαι ελέφαντας. Μέσα στην αθλιότητα αυτή, είμαι τυχερός».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κι όμως. Τρίτη σερί εβδομάδα …sold out το Fantasia

Από το καλοκαίρι, όταν πρώτοι γράψαμε για το συγκεκριμένο σχήμα, πιστεύαμε ότι θα κάνει την διαφορά. Μάλιστα, τότε δεν ήταν λίγοι εκείνο...